Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Mooie frisse kleuren.

Ik zie alleen een gouden stopwatch seconden wijzer… Arme verkopers, zal wel storm lopen voor deze, alleen al het feit dat het een Neptune is.

Lichtgewicht en plastic achtig al irriteert het horloge niet op je huid. De stopwatch knoppen zijn redelijk van kwaliteit, horloge om voorzichtig mee om te gaan. Eigenlijk voelt het niet als een echt horloge en is het niet meer dan een leuk hebbeding. Plexiglas krast snel zoals bij een Vostok maar je kunt het weer wegpolijsten met Polywatch. Ik deed mee met de hype en ik hou mijn Mission to the Moon maar objectief gezien is het horloge lang geen €250 waard.

1 like

Ik heb een Mercury en die vind ik, op de juiste band, prima zitten en van voldoende kwaliteit.
Leuk om te hebben en te dragen.

Of het het geld waard is vind ik een vraag die ik bij een groot aantal van de horloges die te koop zijn kan stellen.

3 likes

Je hebt gelijk, ik bedoelde secondewijzer (iets met lange dag gehad :wink: )

Maar ik heb ook wel medelijden met de verkopers, zal wel weer gekkenhuis worden. Zo zonde dat het zo moet. Zijn leuke horloges (ook voor het geld), maar de marketing er omheen is wat mij betreft te gek geworden.

1 like

Ik heb een Mercury die ik met plezier draag. Leuk horloge voor het geld en je kan er veel bandjes mee combineren. Verder lekker licht qua gewicht en je krijgt leuke reacties van mensen. Wel krast hij best snel, maar met een beetje Polywatch is dat zo gefixed. :slight_smile:

Bedankt voor je uiteenzetting. Duidelijk verhaal. Ik heb me sinds de komst kunnen inhouden, maar ik kan het niet meehobbelen met de hype niet makkelijk meer negeren merk ik…

Eens zien of ik mezelf kan beheersen als ik er één volgende week, mits beschikbaar uiteraard, in m’n handen heb. Er zijn toch een aantal modellen die ik qua kleuren combo leuk en verfrissend vind. Ik heb/had met name twijfels m.b.t. het materiaal en de prijs/kwaliteit verhouding. Het blijft een marketing dingetje natuurlijk. En het werkt….

2 likes

Beter had je het niet kunnen omschrijven :blush:
Toch kreeg de mijne al snel weinig draagtijd meer en ik heb maar 12 horloges…

Er zitten zeker leuke kleuren combinaties bij al zijn niet alle modellen goed afleesbaar door het gebrek aan contrast tussen wijzerplaat en wijzers. Mijn vrouw had Mission to Venus, dat was het toppunt van slechte afleesbaarheid ook al was ie verder echt wel mooi voor een dame.

1 like

Ze zouden beter de " gewone " neptune beter beschikbaar maken. Moet zeggen deze is wel mooi, maar helaas geen tijd om in de rij te gaan staan.

Ik ga morgen proberen bij de Swatch store in Brussel (Belg :slight_smile:)…
Iemand enig idee hoeveel stuks iedere winkel krijgt / hoeveel op voorhand je best in de rij gaat staan?

Zal wel even checken of die overall beschikbaar is, want is niet helemaal duidelijk.

Brussel staat toch onder de ‘Gold’ stores…

1 like

Waar worden ze morgen in NL verkocht?

Rotterdam en Amsterdam. Helaas ben ik niet in Nederland, anders had ik een poging willen wagen weer!

1 like

Mission to Seashine

Zometeen toepasselijk de bijna volle maan bekijken door de telescoop van het restaurant

10 likes

25 likes

De Jupiter nog toegevoegd, met wat kleur eigenlijk veel leuker dan de Moon :smiley:

14 likes

Waar heb je de banden vandaan? Goeie match!

2 likes

Thanks! Deze lagen hier nog, volgens mij ooit op het forum overgenomen maar nooit gebruikt :smiley:

Ziet goed uit Ruben

1 like