Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Absoluut! De lederen band hier op de foto staat bijzonder goed.

1 like

Welke band is dit? En waar kan ik die evt halen?

Vorige week een mercury van mn vriendin gekregen en vindt het eigenlijk wel een leuk horloge ook gewoon. De standaard band wil ik nog niet echt aan wennen…

2 likes

11 likes

Veel leuke banden zijn verkrijgbaar op Ali voor ~5 euro.

Dankje! Ik heb destijds speciaal wat bandjes gekocht voor dit model. Goed uitgepakt denk ik!

1 like

Volgens de Swatch winkel in utrecht gaan hun na de verbouwing volgende maand ook moonswatches verkopen, en worden ze dus ook flagship winkel… ze zei, de moonswatch komt nu bij elke swatch winkel binnenkort…

1 like

Niceee! Ik woon in Utrecht dus kan dan regelmatig sportief gaan fietsen… Win win?

1 like

Dese week op weg naar S&C in Utrecht even bij de Swatch naar binnen gelopen en idd hetzelfde verhaal.

1 like

Heb deze via Marktplaats gekocht ( nieuw) en wel tevreden over de kwaliteit. Als je interesse hebt stuur ik de link wel even in DM naar je door!

Waarom mag je geen namen noemen? Dot-te is inderdaad een leuke zaak. Verder heb je natuurlijk de Swatch store zoals hierboven reeds vermeld.

Oh oh… Thanks voor de heads-up! Reclame maken vind ik wel ver gaan. Als je een goede ervaring hebt bij een bepaalde juwelier/horlogemaker/whatever, mag je dit toch gewoon noemen?

Als ik me niet vergis mag dat alleen in de categorie Ervaringen met… en kun je pas vanaf TL-2 daar posten.

2 likes

Dat klopt.

Dus stel je zou in dit topic zeggen ‘Ik heb een fijne ervaring gehad bij Swatch Amsterdam’ dan mag dat officieel niet? :thinking:

1 like

Custom Made Moon Box. Zeker het filmpje eens bekijken.

Makkelijke broek aan en klaar voor de F1🏁

16 likes

Mooie combi! Waar heb je dit bandje vandaan?

1 like

Ik kreeg dit bandje bij een Merkur horloge, Ali maar Nice :slight_smile:

4 likes

10 likes

Zojuist bekend gemaakt via Instagram:
Er komt weer een nieuwe Moonswatch aan, mission to Neptune (met gouden dial). Ziet er nice uit als je het mij vraagt. Verkrijgbaar vanaf 30 aug (zal wel weer te hard lopen :face_with_raised_eyebrow:)

Paar plaatjes voor de sfeer:

16 likes

Op 7 en 8 september ben ik in Bern en ga ik o.a. naar het Swatch en Omega museum in Biel. Ik ben overwegende in Bern (of Biel) een MoonSwatch aan te schaffen, gezien ik de meeste modellen en kleuren combo’s toch wel waardeer. Ik heb er echter nog geen in m’n handen gehad, vandaar de vraag: hoe is de kwaliteit van de horloges? Hoe voelen ze aan?

Daarnaast heb ik begrepen (via het zijdelings meelezen van dit topic) dat de Uranus, Moon en Mercury echt een dingetje zijn qua beschikbaarheid. Is deze schaarste nog steeds gaande?