Tempomat
Gisteren lag er eentje in de PC Hooft in Amsterdam meen ik. Maar ja- hoe lang is natuurlijk de vraag
hebben er mensen ervaring met op tijd naar de Swatch winkel te gaan in amsterdam om als 1 van de eerste te kunnen kiezen?
Was recent in Düsseldorf en de medewerkster aldaar gaf aan dat ze laatste tijd vrijwel dagelijks nieuwe aanvoer kregen, en ook het merendeel van de modellen. Behalve van de blauwe Neptune. Tijdstip en hoeveelheid is wisselend. Gelijk van de (gratis) gelegenheid gebruik gemaakt het “glas” even te laten polishen, waar ik op kon wachten. Horloge had minimale sporen en draag het ook vrij weinig, maar liet zich zo mooi combineren.
In Parijs vertelde ook dat ze dagelijks aanvoer hadden, je moet er wel nog steeds even voor in de rij staan. De blauwe hebben ze in het jaar pas 5 keer nog binnen gekregen. Weet iemand of de venus ook op voorraad is of moet je ook vroeg komen.
Mvg
Twee weken geleden in Orlando werd er gezegd dat er dagelijkse aanvoer was, eind van de ochtend.
Twee keer geweest voor een Mercury in de middag, helaas.
Moon ook niet, de overige wel…
Is ook mijn mening, helaas nog niet gelukt. A’dam en Rotterdam voor mij moeilijk te doen.
Vanmorgen in Parijs 45 minuten in de rij gestaan en toen kon ik een Mercury kopen. Op de Moon na was daar vanmorgen elk model te koop. Later op de dag was er geen rij meer bij de winkel. De Mercury is direct verdwenen richting de pols van mijn aanstaande wederhelft
Ook de Neptune?
Dat weet ik niet zeker. Weet alleen zeker dat de Moon ontbrak en nu ik de Neptune zie vermoed ik dat die er ook niet was😬
Hier ook een Moonswatch sinds vanochtend, positief verrast. Originele band is flut, maar kan prima op rubber of mooi lederen strap.
Suède band? Mooie combinatie!