Lille vandaag
Snel af doen die R…! Moonswatch willen we zien!
In de fakes zit blijkbaar een Sunon PE50 uurwerk.
(Foto van internet)
Als waarschuwing (dus zeker niet als promotie) voor diegenen die overwegen om online buiten dit forum een (tweedehands) te willen aanschaffen:
Bij andere kleurvarianten zijn fakes misschien sneller te spotten, maar bij de Moon lijkt dit toch al moeilijker, zeker als er wat met het licht gespeeld wordt op de foto. Het is pas als je de echte en de fake naast elkaar ziet dat het verschil duidelijk wordt.
Ik denk dat de grootste “weggever” op een foto de wijzer van de 1/10 dial is die, zoals hier in dit topic onder meer door @JayJayLookaLike al werd vermeld, bij de echte op de 10 moet staan wanneer de secondewijzer van de chrono op de 12 staat en bij de fake een 24u wijzer is (die natuurlijk dan weer ook op de 10 kan gezet worden afhankelijk van het uur).
Mocht deze post hier toch niet gepast zijn, laat het me dan gerust weten, dan verwijder ik ze. Het was puur als waarschuwing/info bedoeld.
Oké, ben nu echt serieus aan het twijfelen geslagen… Eigenlijk vind ik 4 MoonSwatches meer dan genoeg, maar toch twijfel ik enorm om er (voor nu) nog één bij te halen.
Heb de Mission to the Sun, Mission to Uranus, Mission to Mars en de Mission to Mercury.
De Mission to Saturn heb ik gehad maar na een kleine maand weer weg gedaan en uitgerekend die staat in mijn lijstje om (weer) te halen.
Over 2 weken werk ik de hele week in Rotterdam dus dan ga ik gewoon dagelijks even gedag zeggen denk ik
Gok dat ik op 1 van die dagen de Mission on Earth, Mission to Pluto of toch (weer) de Mission to Saturn.
En misschien, heel misschien toch ook maar de Mission to the Moon omdat ik door de combinaties van de straps hier deze ook wel erg mooi ben gaan vinden…
De keuze is reuze…
Fijn dat je je amuseert met je keuze. Leuk voor je. Zonder denigrerend
te zijn. Doe voort en spaar de complete set. Af en toe moet je je eens kompleet laten gaan in je leven. ’ Kost een paar centen, t is al.
Hahaha! Maar vind ze niet allemaal mooi dus dat vind ik dan weer zonde
Aarde is wel het meest verschillend van de 4 die je al hebt.
Venus vind ik toch echt een dames horloge, mijn vrouw heeft 'm. Erg mooi maar slecht afleesbaar omdat het contrast tussen wijzers en wijzerplaat te klein is.
Bandje niet omvouwen hé, anders kan je hem niet meer als nieuw verkopen
Heb je die allemaal al?!
Ja alleen de dozen denk ik
Is de Neptunus nog verkrijgbaar ?
Yes, heb de horloges uiteraard ook
maak hem niet te jaloers… hehehe
Snel degene verkopen die je niet draagt, voor je ze met verlies moet verkopen… (of ze moeten nog mint zijn, maar dan nog)