Te laat haha! Nee hoor @Y1984! Het is je meer dan gegund! Heel gaaf!
Waar baseer jij op dat hij ze wilt verkopen?
Misschien vind hij net als vele hier de horloges gewoon heel leuk!
Er zijn ook mensen die horloges kopen zonder winstdoel
Ik zeg ook niet dat hij ze moet verkopen… Kan me alleen moeilijk voorstellen dat je alle zes(!) horloges mooi genoeg vindt om ze allemaal te houden…
Daarom het (goedbedoelde) advies om te verkopen welke je zelf minst draagt. Uiteindelijk zie je hier 1.500 EUR aan horloges
Uiteraard! En die zes dozen bewijzen dat gewoon
Yesss!!!
Ze komen online beschikbaar in de Swatch webstore per 1 september!
Met 10% webkorting!!
Haha die Rick, in het begin leuk, tot ie zo vaak op MTV en TMF gedraaid werd dat je er gek van werd …
Maar nu even serieus: online verkoop start op 1 april 2023
Ik snap wat je bedoelt inderdaad! Als je er zo over nadenkt… 1500 euro is best een hoop geld… En dan gaan we er voor het gemak even vanuit dat hij ze allemaal ‘gewoon’ in de winkel heeft gekocht en dus niet meer heeft betaald
Goede vraag, is er al iets bekend of en wanneer deze weer in productie wordt genomen?
Jouw setje?
Zeker.
Mooi gemaakte foto! Zeer goed gelukt wat mij betreft.
Mijn NA “Las Vegas Mercury” eindelijk om de pols…
Helaas op een alternatief bandje want mijn ø22cm pols is te groot voor de originele band

Heb een mail gestuurd naar Swatch maar zij geven aan dat deze nog niet leverbaar zijn…
Enig idee hoe en waar een originele XL-band te verkrijgen is? Een Swatch Boutique zit hier niet bepaald om de hoek…
Een originele XL-band weet ik niet veel van, maar weet wel dat StrapsCo recent een alternatief bandje heeft bedacht:
Correct