Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Ik heb hetzelfde! Ook ik was niet bepaald positief over het horloge maar vooral over de manier waarop je 'm moet verkrijgen.
Maar mijn vrouw zei: loop toch gewoon binnen en ga 'm passen. En daarna: koop toch gewoon :joy:
En nu vind ik 'm heel erg leuk! Objectief geen €250 waard maar het plezier wil ook wat.
Ondanks dat hou ik het bij één exemplaar, er is nog zoveel ander leuks om te dragen…

8 likes

Morgen ga ik opnieuw naar Swatch Lille. Ik hoop de Moon te scoren of de Jupiter. Mijn Uranus staat TER RUIL in het blauwe gedeelte.

Ik zal vermoedelijk morgen weinig keus hebben. Als ik Moon of Jupiter NIET kan scoren … laat me weten wat ik mag meebrengen om TE RUILEN tegen je Moon. Graag per PM om deze draad niet te bevlekken :wink:

Thanks! Handige link in die video, heb ze meteen allemaal gepreorderd

1 like

MoonSwatch op staal. De nieuwe trend!

21 likes

Benieuwd hoe dat bevalt, het horloge lichter dan de band. Je bent wel een trendsetter!

1 like

Hij is er al weer af hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

Da’s voor het eerst!

1 like

Het is denk ik een kwestie van tijd voor onze vrienden in het verre oosten een flat link bracelet voor de moonswatch vouwen uit het fijnste bioceramic dat aan de Chinese oostkust te vinden is.

2 likes

Mocht er iemand interesse in een mission to Pluto hebben, stuur me een pb.

1 like
1 like

Dragonball Z wordt dit :joy:

1 like

Haha, wat een mazzel. Meteen ook de leukste variant!

1 like

Wat is dit? Iets nieuws? Hopelijk trekt dit alle scalpers weg van de Moonswatch maar ik hoop dat de verkopers niet nog meer shit te verwerken krijgen…

1 like

Dragonball Z gok ik. Op FB stond een plaatje met silhoueyyen

Fijn dat Swatch rekening houdt met de verkopers… NOT

1 like

Denk niet dat dit zo’n hit gaat worden als de Moonswatch…

Altijd 1 iemand die zich niet aan het embargo weet te houden.

Wel meer dan 1 gezien Google afbeeldingen :joy:

Dan mag de countdown klok wel gestopt worden.

Inderdaad. Wat een flauwekul horloges…