Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Gewoon meenemen om te kijken hoe ze reageren.
Zou mij niks verbazen als je een nieuwe krijgt.

2 likes

9 likes

Alles beschikbaar behalve blauw…

7 likes

:ok_hand:

11 likes

Op de 007 nato band. Bevalt goed!

7 likes

Afgelopen vrijdagmiddag vrij en op jacht voor een MoonSwatch. Het was vrijdag de 13e, dus dat moest goed komen :wink:
Vanuit West-Brabant naar Rotterdam getuft met respectievelijk de Moon, de Mercury of de Jupiter op mijn lijstje.
Eenmaal aangekomen was het rustig in de winkel en werd ik zeer vriendelijk geholpen door de aanwezige dames. Alle drie op mijn lijst waren gewoon op voorraad (!) en heb ik gepast. Hoewel ik vanaf de plaatjes (en het verhaal) de Moon het liefste wilde vond ik de Mercury mooier staan en zie ik meer mogelijkheden voor banden swaps. Die werd het dus. Zeker niet gehaast, maar ik was binnen een kwartier weer bij mijn auto en voor de vakantiespits begon weer in Brabant.

So Mercury it is :star_struck:

IMG_0021

26 likes

Gaaf is dit de Mercury? Lijkt haast donkerblauw! (Sorry als ik wat gemist heb hoor)

1 like

Thanks! Is gewoon de Mercury inderdaad, no filter trouwens :wink:

Haha #nofilter :laughing:
Maar nice, ben nog erg in twijfel, Moon of Mercury. Net een weekje de Flipper it forward moonswatch gehad (Jupiter) en heeft me over de streep getrokken.
Vind de Mercury op sommige foto’s zo donker ogen maar als ik jouw posts dan zie denk ik wauw :sunglasses:

1 like

Mercury, trust me :star_struck:

10 likes

Mercury idd

Iemand nog een tip voor een top rubberband ?

5 likes

Tropical van Watchbandit👌

9 likes

Ome Ali is the way to go

Pattex secondenlijm?

Check, besteld en net toegekomen, maar woensdag eerst zielig doen in de swatchstore, update volgt…

5 likes

:joy: :joy: :joy:

Bij de Swatchstore vragen of ze glaasje kunnen polijsten.
Succes gegarandeerd.

Vandaag mijn Moonswatch Mercury binnen! Toch overstag gegaan, ookal is er een haat/liefde verhouding onder de Omega liefhebbers… Morgen naar Wesselink & Vreeker voor een andere band. Ik wil eigenlijk deze band zo nieuw mogelijk houden.

Cursieve tekst

11 likes

Echt MINIMAAL erop doen als je het erop waagt, dat spul slaat namelijk wit uit door de chemische reactie met kunststof en dat is niet meer weg te poetsen :wink:

1 like

Super blij mee :innocent: en prachtig op de rubber band

8 likes