Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Je krijgt gewoon een nieuwe. Niet zelf pielen. Je hebt twee jaar garantie zonder verdere vragen….

Ik betwijfel dat ik een nieuwe krijg als ik ergens tegen loop en de case breek, maar ik hoop dat je gelijk hebt, was van plan om morgen naar de swatchshop te gaan in Brussel maar ‘onnodige’ verplaatsingen naar Brussel worden voorlopig afgeraden…

Wie weet, maar idd. nu maar even uitstellen om naar Brussel te gaan.

Leuk horloge met een mooie rubberen strap…

11 likes

Ik niet. Bij mij knopje gebroken omdat ik tegen muur liep. Kom een week later nieuwe ophalen. Gaf aan dat her mijn eigen schuld was, maar dat maakt hun niet uit. 2 jaar garantie. Had hem zelfs in Keulen gekocht in omgeruild in Amsterdam.

3 likes

Nu op het nieuwe bandje. De andere moet nog komen.

8 likes

12 likes

Ze zijn vrijgevig bij Swatch :upside_down_face: :wink:

Ze verkopen hun bioceramic duur. Maar Swatch beseft dat de weigering van een omruil veel slechte reclame oplevert. Weegt niet op tegen de kostprijs van een ruil. Ik schat dat de kostprijs van een MoonSwatch minder 50€ bedraagt.

1 like

Kijk dat is netjes! :ok_hand:t2: Naast de kast vorm, krijg je de service van een Omega :wink:

1 like

Ik zag op Youtube dat juwelieren de Moonswatch al verkopen voor een prijs tussen de 600 en 1000 dollar! Bizar!

Vandaag vanuit een impuls een dagje Amsterdam met het huishouden gedaan. Voor de middag de Swatch store op PCH binnen gewandeld. Had m’n zinnen gezet op; Moon of Mercury en/of de BP Artic of Antartic.

Van deze vier waren de Moon en de BP Artic beschikbaar. Uiterst vriendelijk dame in de winkel adviseerde me om gewoon beide te kopen, maar dat vond ik net iets te gek. Uiteindelijk voor de Moon gegaan, omdat dit voor mij toch de OG MoonSwatch is.

Iemand nog tips voor een leuke alternatieve band op deze Moon? Wel graag met een rechte band aanzet, dus niet met curved aanzet.

:wave:t3: :wave:t3::wave:t3::wave:t3:

12 likes

10 likes

Vriend Alex kocht deze Mission to the Moon voor me in Rotterdam vanmorgen.
Het was de enige! Na hem zes anderen die nul op het request kregen 🫣.

Gaat m’n echte Moonwatch vergezellen.

5 likes

Iemand wellicht interesse in een ruil?
Mission to Mercury voor een Mission to the Moon.
Mercury zit nieuw/ ongebruikt in de doos. Dit verwacht ik dan ook van de Moon.
Compleet met alle boekjes en papieren.

2 likes

Ik wil de Mercury wel overnemen hoor. Haal je een nieuwe Moon in de winkel :slight_smile:

2 likes

9 likes

Zojuist deze band erom gedaan, maar ik twijfel nog. Ik vind hem wel gaaf zo, maar de band maakt hem een beetje bulky… andere meningen?

8 likes

Ik vind t top staan! Mooi qua kleur en niet meer bulky dan standaard band geloof ik

1 like

Vind het best goed staan :wink:

5 likes

Haha! Ik was op hetzelfde moment er nét voor idd. Hij had de laatste. Zelf nu ook de Moon in het bezit. Ik hoef in ieder geval geen Speedmaster meer😉

6 likes