Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Dat is niet de secondewijzer :smirk:

Sorry je hebt gelijk haha. Was niet meer op mijn scherpst gister :sweat_smile:

Voor wie zoekt, er zijn sinds gisteren moonswatches bij de shop in Utrecht!

Nog van alles op voorraad zojuist, leek!

4 likes

Ook de Neptune?!

Vreemd, volgens de site 2 swatch stores in Amsterdam en 1 in rotterdam, Utrecht wordt niet genoemd

Net open zeker? Vorige week was ie nog gesloten.

1 like

Gaat om deze winkel. Dame in de winkel zei dat ze de moonswatches sinds gister hadden en dat dit voor het eerst is dat ze ze hebben.

Weet ik niet zeker qua voorraad. Lag wel in de koffer in de display.

Ik had voor mijn Mercury nog keus uit meerdere exemplaren. Bij de eerste die ik in m’n handen had lijnde de chrono seconden wijzer niet mooi op met de indices. Bij een tweede exemplaar wel.

14 likes

Ik vind ‘m wel cool eigenlijk :see_no_evil: itt die met die gekke lantaarns. Waar is deze special te koop of zijn we dan alweer te laat?

Moonswatch en ruimte gekkies opgelet.
Voor je iPad en/of iPhone is er nu wat leuks. Te vinden in: instellingen -> achtergrond-> voeg nieuwe achtergrond toe -> astronomie
Dan kan je verschillende planeten of bijv het zonnestelsel kiezen als achtergrond en beginscherm. Dit veranderd ook mee met de tijd :slight_smile:

Leuk hè :smiley:

8 likes

Was je er om 6 uur 's ochtends? :wink:
Baal er wel van dat ze nu ook in Utrecht te koop zijn. Moet ik elke dag mezelf in bedwang houden om niet naar binnen te lopen :joy:

3 likes

Hadden ze geen verbouwing?

1 like

Flauw dat je nu over de borsten van de verkoopster begint. Kan echt niet anno 2023😂

1 like

Overweeg wel morgen te kijken of er een Moon is. Cool op een oranje band😎

Gebeld naar de Swatch Store of ze een Neptune hadden. Die was voorradig. Ik heb een uur reisweg af te leggen. Er werd benadrukt dat reserveren niet mogelijk was, maar dat er wellicht nog eentje zou zijn bij mijn aankomst.

Mijn vrouw voorop gestuurd. Ze kon meteen een Neptune kopen. Na 5 minuten was het aan mijn beurt. En ja ook Neptune kunnen kopen.

Vreemd was dat die van mij een rood omkarton had én een strik :gift:. Die van mijn vrouw niet. Ik had meteen door dat die van mij een rood omkarton had omwille van een onofficiële reservatie. Is visueel handig voor het personeel om te zien dat een horloge is gereserveerd, én is ook handig om aan de ene klant te zeggen dat er geen Neptune beschikbaar is, en aan de volgende “ongemerkt” een Neptune toe te schuiven.

Ja, ze zijn creatief bij Swatch !

2 likes

Waar was dat?

La douce France.

Zo?

4 likes

Kleur top, band zelf vind ik helemaal ruk.
Correctie, ik zou een anders vormgegeven bandje gekozen hebben :rofl: :joy:

1 like

andersom is geen porem

3 likes

In Köln alles beschikbaar!!

5 likes