Mooi zeg! Welke band is dat?
Thanks. De premium band van Wristbuddys. Erg soepel
Vandaag voor #speedytuesday maar eens de plastieken variant om ipv de ‘real deal’.
Had hem al tijdtje niet gedragen - nu ik om heb toch weer leuk! En de rode kleur van de ‘Mars’ past mooi bij de kerstversiering die overal in de stad opduikt.
De wijzertjes-dans gaat verder.
Vraagje. Mijn MoonSwatch secondewijzer stond bij aankoop van het horloge perfect in het midden. Na 1x de chronograaf functie te hebben gebruikt hangt deze nu naar rechts en niet in het midden. Ik zie dat veel (alle ?) dit “probleem” hebben.
Is dit op te lossen?
Heeft niet geholpen helaas.
Bij mij was dit ook, na een beetje bewegen zit deze weer terug in het midden om daarna weer wat af te wijken. Ik denk dat er gewoon wat speling op de wijzer zit, want ik zie het ook bij de chrono functie die niet perfect uitlijnt op minutenmarkeringen.
Aahja ik zie het. Heb hem even laten lopen en random stopgezet. Zit nu weer in het midden. Leuk spelletje
Even maanden terug gescrolled op zoek naar foto’s van de Neptune. Op 1 na, allemaal met het originele bandje.
Hebben jullie leuke en/of geslaagde combinaties ?
Heeft iemand in omgeving Z-Limburg dit horloge die ik eens mag aanproberen? :3
Ik moest toch nog maar eens een poging gaan wagen om deze toe te voegen aan de collectie Heb nu de Pluto maar vind deze toch unieker!
Is het al eens geopperd om een ruil-poule op te zetten? Voor mensen die hun moonswatch graag zouden willen ruilen om een van de andere smaken te proberen?
Top bandje! Waar heb je deze gekocht?
Bij STRPS, een Nederlandse onlineshop.
Goede communicatie en snelle levering.
Prijs was €29,95 ( incl pushpins)
Zien er inderdaad veel belovend uit. Wat denk je van de wristbuddy website die hier beetje terug aan aanbod kwam? Die zien er ook goed uit, maar 49€ tot 59€ lijkt me duur niet?