Herkenbaar
Ik heb de stap gemaakt en kan het je aanraden!
Deze foto kwam ik tegen op Instagram. Blijkbaar zijn er (inmiddels) twee versies van de Moonswatch. De eerste versie, waar de secondewijzer boven ‘Swatch’ zweeft en de meest recente versie waar de secondewijzer juist boven ‘Omega’ zweeft.
Geldt niet alleen voor de Neptune, want ik zie het verschil ook tussen mijn Earth (2022) en Mercury (2023). Was mij nog niet opgevallen!
Mocht iemand nog zin hebben in een Mercury, let me know
Sneaky Swatch die erachter kwam dat ze hun eigen logo bedekten en het stiekem aangepast hebben ? Mijn Mercury die ik een maand geleden heb gekocht heeft ook de hogere lume, wat ikzelf ook mooier vind.
NA
Blij mee!
De Mission to Moonshine Gold editie van de Moon. Vandaag uitgekomen bij de Swatch Boutique en zojuist (tegen een premie 🫢) weten te bemachtigen. Ik wilde hem graag hebben omdat het naar verluidt de laatste limited edition van de MoonSwatch is geweest…
Deze Moon heeft een ander voorkomen (vind ik dan) dan mijn andere limited Moon, die met de lantaarns (de Swiss National Day editie). Die heeft een wat rode gloed, de Moon van vandaag heeft een cleane gouden gloed. Ach details… Ik ben er zoals gezegd mee in mijn sas .
Zou dit de laatste aanschaf van 2023 geweest zijn… Het is nog lang tot de jaarwisseling !
Netjes! Mooie afsluiter van de serie (en dit jaar). Ik ben ook nog steeds zeer content met mijn flower Moon!
Mede omdat hij gemaakt is tijdens de volle maan op de geboortedag van mijn zoontje.
Mooi aandenken is dat: de geboorte van je kind om je eraan te herinneren wanneer je je MoonSwatch hebt bemachtigd !
Vind de oude versie mooier (over het merk Swatch)
Bij die nieuwe bedekt hij Omega
Waarschijnlijk ben ik onderhand toe aan een bril maar welke limited Moon versie is dit (or are you just kidding)? Wel een geinig bandje trouwens.
Dit is één van de weinige Moon’s verkocht in 030 door een Utrechts jochie…
Ik dacht al dat ik morgen naar de Pearle kon… Het valt dus mee!!
Bandje is trouwens een katoenen NATO van CNS. Kosten geen reet en dragen heerlijk.
Ik heb vandaag ook mijn eerste Moonswatch gekocht
Ik ga er waarschijnlijk nog wel een ander bandje aan zetten.
De band omdraaien scheelt ook al een hoop qua comfort btw