Vandaag eindelijk de Mission to the Moon weten te scoren, na een weekje the Flipper moonswatch gedragen te hebben was alle twijfel weg, mooi eindejaars cadeautje
Een witte zal goed staan. Kopen?
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-moonswatch-mission-to-mercury/488432/2?u=watch2morrow
Meteen maar even een mooi standaardje bij geprint
Ben nog bezig met een ander standaard projectje, het stuk maanlandschap waar de Apollo 11 geland is, met daarop de Lunar lander module waar het horloge omheen kan.
Mooi geprint standaardje. Maak je deze ook op aanvraag? Ben eigenlijk wel geïnteresseerd in een
Zeker, is NIET mijn design dus ik kan ze maken voor materiaal+verzendkosten, stuur maar even een pb’tje
https://www.printables.com/model/218517-moonswatch-watch-stand
Perfect kleurtje lijkt het!
Vandaag aangeschaft in de Swatch store in Utrecht. Bij navraag was alles op voorraad, maar voor de populairste modellen moeten ze nog wel regelmatig mensen teleurstellen…
Wil graag even mijn eerste uurwerk ‘brainfart’ van 2024 met jullie delen.
Namelijk dat ik overweeg om de gehele collectie MoonSwatches te verkopen incl. box.
Dit om zo voor de ‘real deal’ te gaan namelijk een nieuwe (of jonge) Speedmaster.
Ik zie online (zeer) uiteenlopende bedragen voorbij komen voor gehele collecties maar wat is jullie idee en gevoel hierbij?
De gehele collectie van alle 11(?) reguliere MoonSwatches verkopen ga je volgens mij niet veel geld aan verdienen. Vraagprijzen zijn iets anders dan de uiteindelijk betaalde bedragen. Denk aan max opbrengst: winkelverkoopprijs x11 dus <3k.
Je had net zo goed meteen kunnen doorsparen voor the real thing… Maar wellicht heeft de plastic versie je juist lekker gemaakt voor een echte Moonwatch.
Ik zou zeggen, zet je collectie hier in het blauwe en zien wat er gebeurt.
Thanks!
Heb er zelf uitsluitend retailprijs voor betaald dus in dat opzicht niks aan de hand. Daarnaast maakt dat ook weinig uit, het zijn leuke horloges en dat vind ik nog steeds zo… Echter mocht de waarde nou dusdanig zijn dat je een stap kunt maken naar een Omega geeft het wel stof tot nadenken.
Kan helaas het blauw nog niet in dus was vooral even benieuwd naar jullie visie/input. Daadwerkelijk ergens te koop zetten kan altijd nog als ik er goed over nagedacht heb. Nogmaals bedankt
Misschien zie ik het verkeerd, maar zou dat de reden niet geweest zijn waarom Omega zijn naam er aan verbonden heeft?
Ik heb nog wat extra bandjes besteld, waaronder deze zwarte rubberen band:
Ik vind het er echt top uitzien
Het horloge bevalt sowieso zeer goed qua looks en draagcomfort!
Na het zien van @BartvH1 zijn exemplaar met gewisselde band, deze ook besteld. Top strap! Vele malen beter als de origineel meegeleverde… Blij mee
Bond nato staat goed, maar ik zou wel zwarte hardware willen.
Uit recent onderzoek volgt dat de kleur van Neptunus niet donkerblauw is, maar nagenoeg gelijk is aan de kleur van Uranus.
Reageert Swatch met een update van de Neptunus? Dan zijn we opnieuw de donkerblauwe variant kwijt.
In een Duitse krant verscheen paginagroot :
Mission of Storms
11.01.2024
New Moon