Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Is dat niet de blancpain × swatch?

Ik wilde net hetzelfde schrijven :smile: Dus iedereen met een Uranus kan hem ook als Neptune dragen :wink:

Uitbesteed!
(nu nog een weekje geduld hebben…)

1 like

Ik heb het horloge altijd ontweken om diverse redenen. Echter liep ik vandaag impulsief een Swatch winkel in om het in real life te beoordelen ipv alleen de fotos en youtube.

Paar minuten later had ik de Mission to the Moon!!

6 likes

Prijzen gaan met €15 omhoog
https://www.swatch.com/nl-nl/bioceramic-moonswatch/mission-to-mercury.html

Alleen bij de Mission to the Moon staat geen prijs

Bij Neptune 2 prijzen €260 en €275

1 like

https://www.swatch.com/nl-nl/bioceramic-moonswatch/moonshine-gold-so33m102-112.html

Ik kan nou niet echt zeggen dat ik duidelijk kan vinden wáár ik zo’n ‘‘moonshine’’ variant zou kunnen kopen, er staat tijdens evenementen tijdens een volle maan maar niet welke landen, of kijk ik verkeerd? Die December variant vind ik persoonlijk wel gaaf.

Wou gisteren nog even wat stappen maken om de 10.000 te halen. Vriend die niet bij shop in de buurt woont had interesse in een Moonswatch, dus even naar de shop op de Kalverstraat gelopen.

Hadden zowel de Moon en Mercury op voorraad (en denk meer, maar dit waren die waar vriend interesse in had).

Stond net een ander de Mercury te bekijken, maar liep weg ‘om er even over na te denken’. Vriend wou liefst de Mercury, dus die toen opgepikt.

3 likes

Puur voor de fun naast de echte Omega, eens kijken of we de overige varianten ook nog gaan kopen :slightly_smiling_face: .

6 likes

Ik denk dat je te laat bent en de laatste afgelopen december is geweest. De store list kan ik ook niet meer vinden op de Swatch website.
Er was namelijk nog 1 plekje te vullen:

4 likes

1,5 jaar oud inmiddels, wordt nog steeds veel gedragen.

4 likes

2 likes

Waar heb je dit bandje vandaan? Zeer geslaagd IMO…:+1:t4:

1 like

Dankjewel. Dit is een Artem bandje. In verhouding tot het horloge misschien wel een beetje duur. Op Ali kan je hele goede sailcloth banden vinden die er veel op lijken en ook fijn dragen. Natuurlijk voor een fractie van de prijs.

Zoek even op ‘ Luxe Heren Horloge Zeildoek Band Lederen 20Mm’.

2 likes

Thnx voor de info :+1:t4::+1:t4:

Als je ze zo bij elkaar ziet is het nog steeds jammer dat ze voor de blauwe maan de kast niet gewoon grijs hebben gehouden, en de secondewijzer juist blauw.

1 like

7 likes

Is dat de flower moon? Best okay eigenlijk.

2 likes

Ja klopt! Voor Nederland was dit de eerst verkrijgbare Moonshine gold uitgave, en toevallig ook geproduceerd tijdens de volle maan op de 1e verjaardag van mijn zoontje. Een blijvertje dus :slightly_smiling_face:

1 like