Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Vandaag op missie! :sweat_smile: #speedytuesday

8 likes

Hier ook nog steeds om de pols en lekker in het zonnetje

4 likes

Eerste NA van dit jaar, de Mission to the Moon overgenomen van @JvD, bedankt! Met één aanschaf per jaar gaat het een lang jaar worden. Of de voornemens kunnen al de prullenbak in, beter idee :ok_hand:
Vind het een leuk ding, die Moonswatch, valt niet tegen! Al is het geen echte Omega natuurlijk. Binnenkort op rubber proberen.

5 likes

Ginza, Tokio

Limited Edition op struisvogel strap. Geinig.

2 likes

Geinig! Maar ook weer niet heel spectaculair enkel een andere strap (en dan nog limited maken ook).

1 like

11 likes

Toch is die Jupiter met oranje (zie ik het goed, ik dacht de wijzers rood waren :smiling_face:) wijzers leuk, lekker zomers ook.

1 like

Jupiter is met oranje wijzers

6 likes

Vandaag bij de store in Rotterdam langs geweest. Alles op voorraad behalve de Neptune……

Zoektocht gaat verder :sunglasses:

Eerste en tweede week januari idem in Lille. Alles beschikbaar behalve Neptune. Voor Kerst wel vlot verkrijgbaar.

Mocht iemand een complete set NEPTUNE (het liefst nieuw) hebben liggen dan verneem ik dat graag :slight_smile:

Ga over een maandje naar London, wil best voor je kijken mocht je dan nog niets gevonden hebben :smile:

1 like

Top! Dan houden we contact

Moonswatch Snoopy???

3 likes

In een woord: vet!

1 like

Phoe als die toch komt…. Moet ik toch nog een aanschaffen. (Dacht dat ik er genoeg had🫣)

Maar volle maand (Wolf moon) is vandaag? Je hoort Snoopy ook huilen in het filmpje… Zou de release dan ook al vandaag zijn of…

1 like

Nu moet ik aan Grand Seiko denken! :blush:

1 like

Vandaag is vollemaan. Release is later

De secondewijzers worden geproduceerd tijdens de volle maan van elke maand, zoals vermeld in het certificaat dat bij het horloge wordt geleverd. Elke secondewijzer is gecoat met OMEGA’s Moonshine™ Gold en voorzien van een uniek detail.

1 like

Vet! Nu ga ik zò hopen voor een “Moon to Mars” Moonswatch dit jaar… :innocent:

(Bron: fratello watches)

4 likes