Vandaag op missie! #speedytuesday
Eerste NA van dit jaar, de Mission to the Moon overgenomen van @JvD, bedankt! Met één aanschaf per jaar gaat het een lang jaar worden. Of de voornemens kunnen al de prullenbak in, beter idee
Vind het een leuk ding, die Moonswatch, valt niet tegen! Al is het geen echte Omega natuurlijk. Binnenkort op rubber proberen.
Geinig! Maar ook weer niet heel spectaculair enkel een andere strap (en dan nog limited maken ook).
Toch is die Jupiter met oranje (zie ik het goed, ik dacht de wijzers rood waren ) wijzers leuk, lekker zomers ook.
Vandaag bij de store in Rotterdam langs geweest. Alles op voorraad behalve de Neptune……
Zoektocht gaat verder
Eerste en tweede week januari idem in Lille. Alles beschikbaar behalve Neptune. Voor Kerst wel vlot verkrijgbaar.
Mocht iemand een complete set NEPTUNE (het liefst nieuw) hebben liggen dan verneem ik dat graag
Ga over een maandje naar London, wil best voor je kijken mocht je dan nog niets gevonden hebben
Top! Dan houden we contact
Moonswatch Snoopy???
In een woord: vet!
Phoe als die toch komt…. Moet ik toch nog een aanschaffen. (Dacht dat ik er genoeg had🫣)
Maar volle maand (Wolf moon) is vandaag? Je hoort Snoopy ook huilen in het filmpje… Zou de release dan ook al vandaag zijn of…
Nu moet ik aan Grand Seiko denken!
Vandaag is vollemaan. Release is later
De secondewijzers worden geproduceerd tijdens de volle maan van elke maand, zoals vermeld in het certificaat dat bij het horloge wordt geleverd. Elke secondewijzer is gecoat met OMEGA’s Moonshine™ Gold en voorzien van een uniek detail.