Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

1 like

Maar dat is dus vreemd omdat de verkoop normaal gesproken wel altijd met volle maan was. Productie met volle maan één maand eerder

Maar de volle manen hebben ze wel gehad, dus dat het vandaag uitkomt is dan denk ik puur voor het “huilen naar de maan” van Snoopy.

1 like

Wat een clickbait titel zeg :roll_eyes:

Als de Moonswatches net zo uitgemolken gaan worden als de Speedmasters zijn er nog heel veel leuke edities onderweg!

2 likes

Als we reddit moeten geloven… :joy:
https://www.reddit.com/r/WatchesCirclejerk/comments/tpuql3/swatch_x_omega_limited_edition_silver_snoopy_red/?utm_source=share&utm_medium=mweb3x&utm_name=mweb3xcss&utm_term=1&utm_content=share_button

2 likes

:flushed:

:rofl: :rofl:

1 like

Ik heb de gewone de gewone moonswatches gepasseerd (alhoewel ik nog steeds Jupiter en Saturnus erg mooi vind), maar die Snoopy moet/wil ik gewoon echt heel graag!!!
Ik vind de Omega versie zoooo mooi! Maar echt wel veel te duur (als je m al kan vinden denk ik) voor iets ‘gimmickie’.
Ik ben alleen bang dat ik er naast ga grijpen, ik woon helemaal niet bij Swatch winkels in de buurt :disappointed_relieved:

Deze zou ik zo graag willen!
1000052846_480x480

5 likes

En om het plaatje compleet te maken hier ook de andere 2 versies
1000052848_480x480
1000052850_480x480

4 likes

Een witte plaat in de grijze kast zou wel heel vet zijn!

1 like

Wow, inderdaad!
Heb nu de Mercury en Jupiter, erg gaaf (marketing) concept dit.

Vet hoor!

Mocht iemand intresse hebben ik heb nog een Mercury liggen die gewoon voor list weg mag!

1 like

Twee nieuwe Ali bandjes binnen

7 likes

Nice. Heb je een link naar dan camo bandje?

1 like

Zeker:

1 like

Nou, hè hè. Eindelijk. Na de Earth en Mercury; vraag is nu: gaan we door of hier maar stoppen?

10 likes

Misschien een kansloze vraag, maar hierbij. :laughing:
Toen ik mijn MoonSwatch gekocht heb ik een Jupiter en Pluto gekocht, vond ze allebei te mooi en kon geen keuze maken.
Nu half jaar draag ik enkel de Pluto en ligt de Jupiter nog in de kast.

Na een half jaar heb ik mijn vriendin ook enthousiast gemaakt. Enkel vind ze de Venus vereweg de mooiste.
Is er iemand die de Venus heeft liggen en deze misschien wilt ruilen voor de Jupiter? :blush:

De jupiter is in complete nieuwstaat, incl boekjes/bon/garantiebewijs etc.

14 likes

13 likes