lol…
Zojuist ook een online campagne gespot:
"On March 26th,
it’s time to change your
SWATCH
OMEGA"
Zou het dan toch gaan gebeuren? Dat Swatch de afgelopen twee jaar de geest van de consument rijp heeft gemaakt voor een echte Omega/Speedmaster na het bombardement aan keramische MoonSwatches?
Over een dag of tien zullen we het weten…
(Ik heb mijn slaapzak alvast klaargelegd !)
Nog maar even volhouden tot de 26e met een “oudje” die ik zeer tevreden draag met een alternatieve band.
Inspiratie opdoen…
Komt er een MoonSwatch met moonphase?
Dat zou zo maar kunnen… Een extra verkoopargument om een nog hogere prijs te kunnen vragen voor een stukske plastic…
En waarschijnlijk ben ik zo’n domme consument/liefhebber dat ik er ook eentje wil hebben !
Ben benieuwd! Misschien was de standaard MoonSwatch Speedy te makkelijk… maar had wel mooi geweest!
Dit weekend de echte foto’s?
Zou het een maanfase moonswatch worden met snoopy erop?
Het ziet er wel uit als het lettertype en formaat van een subdial voor de moonswatch.
Ben bang dat het onmogelijk zal zijn om die aan te komen, maar hier moet ik dan toch een poging voor gaan wagen! Zit al tijden te kijken om een mission to the moon te halen voor naast Mars, maar een snoopy maanfase zou wel de top zijn!
Dit is er zeker eentje die ik graag zou willen!!
Ja… die moet ik erbij hebben… .
Mocht iemand voor een Swatch store gaan liggen en ze minder dan €375 kosten, neem er maar 1 extra mee en stuur maar een tikkie
Zeer grote kans dat het 1pp is helaas
Waar komt dit weg dan?
Ja goeie kans idd, just sayin’
Dat plaatje is een render gemaakt door een fan, zeker dus niet bevestigd dat hij er zo uit gaat zien
Hij is leuk . Eventueel icm zwarte band
Wel stevig aan de prijs met €315. Door de Moonphase en Snoopy licentie?
Tikje meer contrast had niet gek geweest overigens.
Ik vind hem geweldig. Alleen misschien wat TE veel wit. Contrast met een donkere kast kleur en/ of een donkere band had wel gemogen.