Slaapzak alert!
Ik vind hem eigenlijk wel heel leuk. Jammer dat ze zo groot zijn.
Draagd niet groot hoor
Bedankt voor het delen, ziet er gaaf uit. Hopelijk staat het wit in bioceramic niet goedkoop in het echt.
Vind het maanvenster een beetje raar aflezen zo met 2 manen in beeld, maar overall heel gaaf zo op foto’s! Benieuwd hoe die eruit ziet in het echt en de 315€ “valt me mee” had meer “hype inflatie” verwacht eerlijk gezegd
Heel leuk
Ja. Ik wil hem erbij hebben. Net als de volgende tig varianten …
Lekker zomers. Komt ie nou de 26e?
Ja aankomende dinsdag de release. Zal wel weer druk worden (scalper alert…)
Niet limited, maar Swatch kennende zullen ze geen mega voorraad hebben. Mercury en Neptune taferelen wellicht.
Op de website kan je ook zien hoe de maanfase werkt door op de dagen door te klikken:
Zal best leuk staan op een donker bandje.
Thanks voor de toevoeging, was me zo snel op de site niet opgevallen.
Leuk gedaan, met die maan zo.
Tòch stiekem leuk geweest als 1 van de maantjes vol was geweest (ff zeuren om het zeuren )
Zwart bandjes met witte stiksels
De Swatch site ligt eruit volgens mij
Als het net zo’n succes wordt als de BP x Swatch zal het wel loslopen. En eerlijk gezegd hoop ik dat ook voor het winkelpersoneel in de Swatch Store. In welke winkels in Nederland is ie te koop?
Slaat nergens op, horloge is nog geen €100 waard. En ja, ik heb zelf een Moonswatch dus weet waar ik over praat.
Dus, waar gaan we in de rij staan de 26e? Haha! Mooie 12e toevoeging aan de verzameling.
Dat zijn de anderen ook niet dus wat is je punt?
Volgens de site in alle winkels waar de ‘‘gewone’’ ook te koop is
Dat ik destijds al teveel betaald heb en dat het nu nog gekker is geworden.
Volgens de Swatch site in 5 NL verkooppunten:
2x adam, rotterdam, utrecht, leidschendam
Super fijn voor de mensen met een baan die ‘m willen hebben