Dat gaat je echt een vrije dag kosten en je moet vroeg aanschuiven. Bij de Mission to the Moon met speciaal gedecoreerde seconde wijzer stonden ze er vanaf 7:00 in Rotterdam.
Of je wacht tot er één in het blauw komt, dat duurt nooit zo lang na de release.
Een witte is wel leuk voor in de zomer straks ja… Dat wordt het blauw in de gaten houden, ammenooitniet dat ik hiervoor zo’n eind ga rijden, laat staan voor de winkel ga liggen
Een kleine premium op internet betalen vind ik ook nog niet zo een ramp, in plaats van een klein vermogen uit te geven aan een vrije dag en benzine+parkeren, voor een paar tientjes is dat nog wel de moeite. Maar ben bang dat de marktplaatsverkopers zullen denken dat ze goud in handen hebben.
Ik vind hem leuk. Als fan van Snoopy, Omega, en de samenwerking daartussen is dit er een die ik wel kan betalen. Ga er alleen niet voor in de rij staan wat waarschijnlijk wel zal moeten…
Ik ben toch wel oprecht benieuwd of dit de enige kleur zal zijn, of dat er net als bij de Blancpain x Swatch na een paar maanden ineens (de tofste) zwarte versie uit komt.
Misschien vergezocht, maar omdat er destijds een tease was met een zwart/witte kaars. Dikke twijfel om wel/niet de rij in te gaan
Wat dat betreft zag ik ook al foto’s voorbij komen van een wit/blauwe Snoopy… zal misschien allemaal wel af gaan hangen van de mate van succes van deze eerste versie(?).
Antwoord zelf al gevonden. Je moet tegenwoordig de taal/land veranderen voor je andere plaatsen kunt zien
Wel weer een echt geslaagd ontwerp van Swatch