briljant.
Ik vroeg me af of er mensen in de forum dinsdag in de rij gaan staan?
Ik overweeg het wel te doen
Mijn ervaring (gesprekken met mensen die destijds in de rij stonden in Rotterdam) is dat er weinig HF leden bij waren. Tip: zorg dat je uiterlijk om 7:00 er bent en laat je inschrijven op een namenlijst die ze meestal wel maken.
Ik ben benieuwd naar de verschillende varianten
Ik twijfel nog, maar anders wordt het Utrecht voor mij.
In juni 2023 (op een zaterdag) tijdens de 1e Moonshine Gold release was ik er rond half 8 en nummer 19 in de rij in Rotterdam.
Zover ik weet samen met maar 1 andere HF’er.
Ben alleen bang dat hier wel meer animo voor zal zijn, en dat ruiken de scalpers ongetwijfeld ook.
Is dat al confirmed dat er verschillende varianten zouden zijn?
Lijkt me sterk dat ze dat nog voor de release van deze versie zouden doen. Dat roet in je eigen eten gooien
Het zal me echter niet verbazen dat er straks nog een blauw/witte en/of zwart/witte versie uit komt.
Ja en nee… de originelen kwamen ook met veel tegelijk. Ik wacht nog even of er een zwart/witte bijkomt, anders wordt het een witte
Waar heb je deze foto vandaan?
19:30u op de klok daar, beloofd niet veel goeds dan voor andere locaties
FB groep
Die jongens zitten daar om zich op de wachtlijst te laten zetten voor de nieuwe GMT Coke. Heeft niets met Swatch te maken
Zelf ben ik overigens onderweg naar de Kalverstraat:
Beetje comfortabel wachten tot de Store opengaat.
Wat mij betreft niet, door het prijsverschil geef ik toch een ander gewicht aan of het op het 3x Omega staat of 1x Swatch.
Maar dit is toch ook een officiële uitgave, met een echte samenwerkingen met drie(!) verschillende merken en ook nog eens exclusief ouderwets alleen offline te verkrijgen.
Maar ergens begrijp ik dit sentiment wel, en voel ik het ook. Maar ik weet nog niet helemaal de vinger op de zere plek te leggen. Snoopy heeft dit toch helemaal niet nodig.
Mijn allereerste post hier op het forum, maar in Utrecht staan nu 5 mensen in de rij (5.30u)
Ik verneem dat er 11 man in Antwerpen staan
In Utrecht arriveerde zojuist een winkelmedewerker, vond het rustig hier (7 man atm). In Amsterdam/Rotterdam zou het al tegen de 60 aanzitten