Toch nog meer dan ik had verwacht voor een non-LE. Voor de laatste paar Golds was volgens mij minder animo.
In Rotterdam staan nu 12 man.
Wellicht dat er eentje op mân pad komt maar ik heb mezelf na dat debacle van de vorige keer voorgenomen om nooit meer voor een hype release in de rij te gaan staan.
Hype is dus minimaal. Weten jullie hoeveel ze er hebben?
Behoorlijke rij idd. Ben benieuwd.
Kwart over 9 (nu) gaan ze als goed is de doos open maken en hebben ze de aantallen. Gingen het wel vertellen zei hij eerder.
Hier numero 6
Edit: 5 stuks
Utrecht heeft er 5, dus ik stond voor niksâŠ
tja wat had je dan verwacht ?
Niet lullig naar jou toe maar Swatch heeft er baat bij de boel zoveel mogelijk op te hypen en gelukkig lukt ze dat al in veel mindere mate inmiddels (gezien er maar 18 man stond in Utrecht en dat waren vast niet allemaal âliefhebbersâ).
Tis inmiddels wel klaar niet met de zoveelste uitgemolken versie van de plastic fantastic MoonSwatch.
Ik was ooit Swatch Fanboy maar met dit geforceerde gehype ben ik afgehaakt.
In Amsterdam 2 zijn er 20 stuks voor op dit moment ca. 40 man in de rij.
Keeping the hype alive
Op marktplaats meerdere exemplaren nu al beschikbaar en succes gegarandeerd lezen de advertenties kortom van al die mensen in de rij zal zeker weer 75 tot 80% scalpers geweest zijn.
Triest dat Swatch hieraan mee blijft werken.
Dus vraagprijs 440,=. Org. aankoopprijs is wat? 250,= minimaal. Hoe lang hebben ze daar zitten te blauwbekken in de winter? 10 uren? dat is nog geen 20,= per uur⊠Ik kwam er mn bed niet voor uitâŠ
Haha, 5 stuks op voorraad. Dat was een kansloze missie op plekje 20. Iig beter dan op 1 of 2 mensen âm mislopen.
Voor de rest komt dat hautaine gedoe over de minderwaardigheid van de Moonswatch me echt mân neus uit. Swatch heeft er echt niks aan om 15 mensen zonder horloge naar huis te sturen.
Volgens mij zei de eigenaar wel dat ze Neptunes op voorraad hadden, is dat nieuw? Dacht dat die er nooit waren.
F* me
Helemaal wetende dat niet iedereen liefhebber was (als je mij gaat vertellen dat een vriend met een winkel verderop later op de dag ook al zijn personeel laat langskomen)
Zuur
En de eerste twee daar net waren echt niet liefhebbers helaasâŠ.
De nrâs 3 en 4 zeer zeker wel, die gaan niks doorverkopen
Ze stonden er toch eerderâŠ
Hahaha wat een kneuzen. Als ze
Nou echt zo ondernemend zijn zouden ze niet in de rij staan.