Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

De vraag die niemand zich afvroeg; “hoe zou een MoonSwatch zich houden in de droger” heb ik vast voor ons allen beantwoord… beter dan gedacht maar zou het nogsteeds niet aanraden :roll_eyes:

Schade: bandje vergaan, glas vol krassen, beide pushers “gesmolten” en een deuk in de bezel… so yeah… that happend…

17 likes

Oei, wat jammer!

1 like

:rofl::rofl::rofl:

2 likes

Hoe dan? :grimacing:

1 april?

Oei. Jammer. Nou moest die toch door een Snoopy vervangen worden, maar evengoed zonde…

Ben ook benieuwd wat de hitte met de binnenkant/het uurwerk heeft gedaan. Zal er met alle gelaste verbindingen en kunststof niet beter van geworden zijn.

Ja ben ik ook wel benieuwd naar… is er vast niet beter van geworden :disappointed:

I’d wish… ff snel opzij gelegd in badkamer, (alle natte kleding uit na verzopen te zijn bij het passvuur) weggelopen en bij terugkomst vergeten en mn vrouw heeft de droger gevuld en aangezet. Vanmorgen bij uitpakken ineens “kak… oja…” :sweat_smile:

1 like

De Snoopy doet het goed op Catawiki
https://www.catawiki.com/nl/l/82190749-omega-moonswatch-mission-to-the-moonphase-zonder-minimumprijs-unisex-2011-heden

3 likes

Die theorie blijkt te kloppen! Nieuwe teaser staat o.a. op Insta.

Maandag met z’n allen op de stoep bij Swatch voor 1 van de 5 beschikbare exemplaren….

1 like

17K views · 3.5K likes | Swatch on Instagram: "#Swatch" inderdaad ben benieuwd hoe die eruit gaat zien…

1 like

Helaas geen (reverse)panda maar helemaal zwart…(althans dat verwacht ik gezien de teaser).

4 likes

We hoeven gelukkig niet vroeg op…. :blush:

Open 11:00, dan moet je toch wel uiterlijk om 7:00 in de rij staan.

1 like

Ik zou dit grapje bij StockX niet proberen, want dan reken je meteen af met je creditcard :sweat_smile:

Wacht gewoon een maand en ga dan een keer langs :wink: .

1 like

Omdat t altijd gekker kan. Met zijn me advertenties…

1 like

Er is slechts 1 gek nodig

Hij/zij/iets ertussenin liever dan ik.

Kijk eens wat er op Insta verscheen zojuist

Darkside of the MoonSwatch?

Leuk, maar die witte vind ik mooier

15 likes

Extra foto’s:

13 likes