Is mij ook wel eens bijna overkomen met een paar Vostok horloges. Na ruim 2 jaar in deze hobby gebruik ik meer het verstand nu ik zie dat sommige horloges al (te) weinig draag.
Ik lach me kapot door mensen die hun moonswatch aanbieden op MP. Deze grapjas denkt dat die 1500 zal vangen voor een neptune
Op een achterlijk bod (150 euro) kun je een achterlijke reactie verwachten.
Ik begrijp de haat en aandacht richting die paar Marktplaats types niet zo goedā¦
Lekker laten waaien die types en als je echt iets wil, of zelf naar een Store gaan of hier de juiste in het blauw oppikken.
Kijk maar wat zijn vraagprijs is. ā¬1750 Tuurlijk ga ik een achterlijke bod doenš
Nee, ik ga niet kijken⦠Boeien. Als hij er uiteindelijk veel geld voor krijgt, is er ook iemand die dat kan/wil betalen.
Dat wij hier op het forum daar iets van vinden, zal mensen buiten het forum een worst wezen. Zo gaat het nu eenmaal in the real world.
I lees en hoor dat de snoopy dagelijks/wekelijk gerestocked wordt over de wereld. Ben benieuwd
Donderdag kan ik wel even informeren in Rotterdam.
Wit kaarsje uit. Zwarte nog aan. Laat de zwarte snoopy versie maar komen
De witte is mij te flets, ben benieuwd naar deze versie
Ik hoop stiekem toch op een panda versie.
Dat was natuurlijk onvermijdelijk⦠eerst de witte, dan een zwarte, dan een⦠vul maar in. En maar geld uit onze zakken blijven kloppen .
Wie wil die zwarte dan? Ik, zei de gek. Dus dat wordt binnenkort weer vroeg opstaanā¦
Ik ook
Nice! Klopte mijn speculatie van destijds toch wel. Verzacht de poging van afgelopen dinsdag wel weer iets. Zwart heeft namelijk wel meer de voorkeur !
Alleen met de weet dat ze waarschijnlijk wederom nauwelijks voorraad hebben⦠Willen ze dat mensen al vanaf 2u voor de deur gaan liggen?
Benieuwd of deze echt een zwarte kast krijgt ( als een soort negatief van de witte snoopy) of dat dit toch een panda achtig / witte speedmaster ontwerp wordt.
Een reversed panda zou met het oog op de lume-tekst in de moonphase wel het meest logisch klinken. Ben benieuwd!
Ik heb nog geen panda, dus dat wordt een instant buy.
Haha, ja, mits je er vroeg bij bent!
Zowel een blacked out als een panda versie zouden het goed doen⦠Deze render vind ik trouwens ook wel echt gaaf.
Wordt tijd dat ze bij Swatch eens een fatsoenlijke opbergdoos voor al die MoonSwatches gaan uitbrengen. En doooorrrrr met het uitmelken van de liefhebbers/gekkiesā¦.
Monday, April 8th for the eclipse. Cause were all gonna be looking at the dark side of the moon.
Goede theorie