Denk het wel. Scheelt je een ritje naar Rotterdam/Amsterdam toch? Op marktplaats wel goed uitkijken, daar zitten ook veel neppers!
Langsgaan is toch veel leuker. Ding passen, andere modellen bekijken, praatje maken, thuis komen en weer uitpakken.
Nee. Een tientje overpayen voor een tweedehandsje terwijl ze gewoon in de winkel te koop zijn is iets waar ik kortsluiting van krijg.
Maak er lekker een dagje Utrecht van. Mooie stad hoor!
Ik ben nu 2x naar Amsterdam, 1x naar Rotterdam en 1x naar Utrecht geweest. Helaas geen van de keren een Neptune op voorraad. Moeilijk te krijgen werd mij verteld.
Vandaar dat ik een nieuw exemplaar op heb oog heb via Marktplaats.
Dinsdagen waren ze iig op voorraad in Utrecht. Werden aangeboden als troost voor het mislopen van de Snoopy.
Als je zeker wilt zijn zou ik iig niet wakker liggen van dat tientje. Dat had je anders ook uitgegeven aan parkeren/OV.
Zoals gezegd, wel goed opletten dat het geen neppert is.
Dat is ruk dan inderdaad. Heb je hier al een oproep geplaatst bij te koop gevraagd? misschien wel een forumlid die in Utrecht woont je wel uit de brand helpen.
Ik zou marktplaats als allerlaatste redmiddel zien.
Ik zou gewoon bellen in de ochtend met de vraag of ze die op voorraad hebben. Werkt altijd
Jaa dat is wel een goede inderdaad! Maar volgens mij ben ik niet het juiste lvl om dat al te doen……
Nope, nog half jaartje wachten…
Acceptabel is alles wat je er zelf aan WILT of KUNT uitgeven. Dat is zo iets persoonlijks. Wat doet de mening van het forum ertoe?
Om die reden zou ik Marktplaats mijden als de pest. Veel gehoord over goed gelijkende namaak zelfs incl. doos en papieren daarbij. Beter hier op HF shoppen: met uitgangspunt buy the seller kom je een heel eind.
Succes met het vinden van de Neptune! Ik heb er zelf overigens ook heel lang op moeten wachten en dat maakt het uiteindelijke bezit ervan eigenlijk alleen maar leuker.
Vaak goed gekocht en verkocht op MP. Ook daar zijn goede mensen te vinden. Zeker bij accounts met een hoop beoordelingen over een langere periode durf ik het wel aan.
Vervelendste op MP is de communicatie met mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en dan ook nog een goudgerande service verwachten met gratis bezorging en vrijblijvend bekijken. Maar dat gaat wel erg off topic.
Ik vraag me af of Swatch ter ere van hun 40 jarige bestaan. Dit jaar een leuke horloge zullen uitbrengen
Was dat niet vorig jaar?
Ik baal nu wel … collectie zonde Snoopy versie is niet compleet
Worden ze nog in Nederland geleverd? Ik wil best iets meer betalen, maar geen MP prijzen
Ja het is een non limited dus ze worden gewoon geleverd, het kan alleen een tijd duren…
Ach, laat je niet gek maken door de firma Swatch… Deze Snoopy zal vast niet de laatste zijn in de range MoonSwatches en de collectie is eigenlijk pas compleet als je ook alle Mission to Moonshine Gold uitvoeringen hebt…
Dat dus, kan een leuke onzinnige verzameling worden van kunststof Moonswatches die je nooit compleet krijgt omdat er steeds nieuwe uitvoeringen komen. En je kunt ze toch niet allemaal steeds dragen?
Als je geld van alle Moonswatches die je nu nieuw kunt kopen opzij legt ben je al lekker onderweg voor een echte Moonwatch.
Daar spreekt het verstand. Maar wat het is met onze hobby: daar speelt vooral passie vaak een rol en raakt het verstand achterop… Dat geldt zeker ook voor mezelf.
Persoonlijk hoef/wil ik de real thing dus een (moderne) Omega Moonwatch helemaal niet. Ik vind de MoonSwatches gewoon leuk als gimmick voor erbij - lekker kleurrijk en veel wisselen dus - en geen moment zou ik het daaraan bestede geld hebben willen uitgeven voor een Moonwatch die nu bij de Omega dealer te krijgen is…
Dat vind ik ook al draag ik mijn enige Moonswatch toch weinig in verhouding met de rest van mijn bescheiden verzameling.
Haha, klinkt bekend… ik ben zo doorgeslagen dat onderhand alles weinig draagtijd krijgt …