Ik moest gniffelen om deze biedingen…
Eenvoudig vermaak op de vroege ochtend Ik moest er ook oom glimlachen.
Ghe ghe
Viel reuze mee. Enkele tientallen.
Ik heb niks tegen resellers, ze steken toch ook hun tijd en moeite erin.
En voor hun (jonge gassies) is 100 of 200 euro veel
geld.
Tegenwoordig zit de jeugd maar een beetje te niksen, een echte hosselaar doet tenminste moeite om wat extras te verdienen, daar heb ik respect voor.
Als ik zonder moeite ergens een leuk bedrag aan kan verdienen ben ik er ook niet vies van hoor, maar ik ga niet meer zoals vroeger voor de deur liggen
Maar dit is idd gewoon echt zuur als ze maar 5 stuks op voorraad hebben en hierdoor de echte fans in de kou laten staan.
Ik weet nog goed dat bij sommige sneaker winkel releases van te voren wordt aankondigt dat je de doos niet mee krijgt, nou dan bleven er vaak alleen maar de echte die hard fans over hoor
Misschien een optie voor Swatch de volgende keer als het blijkt dat ze maar weinig voorraad hebben.
Of ze moesten de schoenen dragen voordat ze de winkel verlieten (en buiten aan de gang met cleaner).
Ja idd ook nog mee gemaakt ja
100 euro premium vind ik ook ok. Maar 750 euro of 850 euro is 390 of 490 euro bovenop list. Dat vind ik gewoon vies. Aan de andere kant ben je ook koekoek als je bereid bent dat ervoor te betalen. Met een beetje geduld koop je na een tijdje onder list alsnog een leuke Moonswatch. Zoals ik net hier via het forum heb gedaan
Ach ja je kan niet bij iedereen in de portemonnee kijken, de één wil het nu en heeft zat geld die betalen het gewoon.
De ander is slim en wacht gewoon geduldig
Zo zocht ik een tijdje terug als cadeau een moon Moonswatch en had het dezelfde dag nodig, ja dan kijk ik ff op MP betaal ik een meijertje meer.
… en heeft de mazzel dat 'ie in de buurt van een Swatch store woont en is bovendien bereid om vroeg voor de deur te gaan staan. Bespaar je toch al gauw honderd piek mee .
Ik stond in Rotterdam vanaf 05:00 in de rij dinsdag. Gelukkig kunnen bemachtigen.
Zijn er verder hier mensen die hem ook hebben kunnen bemachtigen?
Ai, dat is wel heel vroeg…
Nog niet veel gezien hier. Hoe staat de jouwe aan de pols? Dat willen we wel graag zien natuurlijk.
Ik ben nog steeds opzoek naar een Neptune. Wat is de beschikbaarheid hiervan tegenwoordig?
Ik Utrecht hadden ze hem afgelopen dinsdag. Begin dit jaar in Warschau hadden ze er 2.
Dinsdag hadden ze die in Rotterdam.
De verkoper adviseerde afgelopen woensdag 1, 2 maanden te wachten en het dan nog eens te proberen…
En dinsdag was die ook in Amsterdam verkrijgbaar. Als zoethoudertje voor degenen die naast de Snoopy pot pisten…
Is €10 overpayen voor een Neptune acceptabel?