Gelukkig kost ie ook maar zo’n 47 Snoopy Moonswatches.
Dit is toch een beetje alsof je met je Ferrari naast een Panda gaat staan bij stoplicht en dan heel trots je raampje naar beneden doet om je buurman te vertellen dat je auto sneller optrekt
Gelukkig kost ie ook maar zo’n 47 Snoopy Moonswatches.
Dit is toch een beetje alsof je met je Ferrari naast een Panda gaat staan bij stoplicht en dan heel trots je raampje naar beneden doet om je buurman te vertellen dat je auto sneller optrekt
Zou er nog een andere kleur uitkomen of houden ze het bij deze witte?
(Iets met een wit en zwart kaarsje op de taart)
Of houd dit dan toch de witte met zwarte letters in
Is iets waar alleen Swatch het antwoord op heeft.
Natuurlijk houden ze er bij Swatch na slechts één Snoopy/Moonphase variant niet mee op! Ze zullen onze zakken tot op de laatste cent uitkloppen
Was een mooi MoonSwatch dagje vandaag (voor sommige lucky bastards zoals ik dan…).
Welterusten met nog een laatste plaatje:
Was het weer zo’n gekkenhuis bij de Swatch winkels of viel het mee dit keer?
Nog frustrerender dat de laatste in Utrecht (nummer 5 van 5) voor mij stond, en hem online heeft gezet . Was te verwachten maar toch.
Ik hoop voor hem dat hij nauwelijks winst mag maken.
Dat is wel zuur, maar ze zijn echt niet op, over een tijdje gewoon te koop zonder wachtrij.
Neem aan dat de mensen die zoiets de eerste dag kopen nog steeds de normale retour termijn hebben? Recht van retour zouden ze eigenlijk moeten laten vervallen voor aankopen in de eerste paar dagen, zodat deze opportunisten er sowieso mee blijven zitten als ze de spullen niet verkocht krijgen.
Ik ga iig een paar van deze opportunisten even gek maken op Marktplaats met wat biedingen
Leuke suggestie maar ik zie daar geen oplossing in. Als de scalpers ze na een tijdje tegen listprijs + een beetje (zouden) aanbieden, vinden die vast wel een weg naar een nieuwe eigenaar.
Ik denk dat vele liefhebbers die gisteren in de rij stonden en net naast het net hebben gevist, er dan wel een paar tientjes extra voor over zouden hebben.
Maar dat is mijn mening/inschatting hè…
Ik heb zo’n bloedhekel aan scalpers…
Keeping the hype alive
Ja, begrijpelijk. Wie niet?! Ik begreep uit een van de post van @MarTime dat je ook in de rij stond en ernaast hebt gegrepen. Hoeveelste in de rij was je? Zuur hoor…
Kan jij je daar ook zo mee vermaken? Het eindigde bij mij nog in twee gevallen in een boeiende discussie. Waarbij één iemand 750 euro een heel redelijke prijs vond. ,Want ik heb in de rij gestaan…”
Bij de Swatch x Blancpain zelfs eentje naar een slecht bereikbare beachclub in Nieuwegein en eentje naar een grand cafe in een dorpje in Zuid Limburg laten gaan voor de overdracht
Oei, jouw missie om de scalpers een loer te draaien gaat wel heel ver…
Je gaat toch iemand niet naar Nieuwegein laten komen? Dat doe je je ergste vijand niet aan !
Ho ho, vergeet Almere niet Maar ik ga nu niet meer zo ver als toen, koste nog best veel tijd al die gesprekken
Dat is wel t betere method acting