Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Ik bedoelde hiermee niet het horloge zelf maar het UV lampje dat erbij wordt geleverd haha.
Ben het echter wel eens dat iets meer contrast nog mooier had geweest.

1 like

Nu dat ik je antwoord herlees, is het mij inderdaad wel duidelijk dat ik het mis gelezen had. :slight_smile:

1 like

Misschien de eerste versie van de Puma niet? :wink:

Jammer dat die inmiddels allemaal doorgerot zijn! En dat het segment van de betaalbare sportwagen zo goed als is verdwenen.

1 like

Ik weet dat ik hier even off topic ga, maar was dat het grote probleem? Vandaar dus dat je deze nog zelden in het straatbeeld ziet.

Heb liever de echte :dog:
Scheelt weer wachten in de kou :cold_face:

19 likes

Jazekers! Wat is je vraagprijs? :hugs:

1 like

Priceless :smile:

2 likes

Ziet er tof uit, ben benieuwd hoe hij er uitziet op andere kleur banden. Denk dat een zwarte band of bruin leer hem top zullen staan.

Binnenkort eens een swatch store binnen wandelen :smile:

Ja bij Ford uit die tijd in het algemeen wel. Dure onderdelen via Ford zelf. Ook is het geen auto die mensen pamperen, zoals bij een MX5, MGF of Barchetta wat meer gebeurt. Allemaal hele winters door zout gereden, weinig gewassen en nooit binnen gezet. Lange tijd betaalbaar geweest (nog steeds) voor jonge bestuurders.

Tof ding, die nieuwe! Es binnenspringen ergens in de komende weken, wie weet.

Staan er al genoeg op Ebay, zucht…

1 like

Wat een treurnis weer. 750 euro op MP, twee keer list voor een niet gelimiteerd horloge. Je hoopt zo dat dit soort gasten er fijn mee blijven zitten.

4 likes

Ja. Schandalig.

1 like

Gebeurt gelukkig ook. Met de Swatchpain volgens mij binnen een week al.

Leuk ding, hoor. Ik vind deze de leukste, denk ik.

Maar daar kreeg je vast geen uv-lampje bij!

3 likes

De Puma zoals bereden door Tiff Needel met Jeremy clarkson en anderen in Top Gear was een mooi voorbeeld van hoe je met een toffe ondertsel settup, met weinig auto heel veel plezier kunt hebben. Voor de rest een koekblik maar de spirit van de oer GTI zat hier goed in. Dat zie bij geen enkele van de huidige multi ton kg SUV terug.

1 like

Heb je ook niet nodig.
Deze straalt vanzelf al :grin: