Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

U vraagt, wij draaien:

En met als bij de Speedy Tuesday / Ultraman krijg je er een klein blacklightje bij om Snoopy in het donker te bewonderen.

Ik vind het alleszins een leuk ding en de moeite waard!

37 likes

Dat is wel enorm zuur zeg :grimacing: !!

1 like

Serieus? Wil je die eens op de foto zetten? Ik hou van dat soort gebbetjes.

4 likes

Daar klinkt toch de nodige emotie in door… als je bent afgehaakt kun je dit draadje toch gewoon negeren?

2 likes

Heel tof, proficiat!

Hier nog een :sweat_smile:

Wat me opvalt bij meerdere foto’s is dat het glaasje wat geel oogt, klopt dat?
En ook wat bleeding bij de UV print, alsof de verf buiten de lijntjes is drukt. Is dat bij de productieversie ook?

2 likes

Geen probleem. Is gewoon een unbranded mini zaklampje. Maar wel tof om de verborgen tekst (ook al is die allang bij iederen bekend) zichtbaar te maken.

5 likes

Nee, het glaasje is zo helder als bij alle andere MoonSwatches. Crystal clear. Zal wsl aan de foto’s liggen.

Ik krijg dat niet scherp op foto gevangen met het UV lampje erbij. Met het blote oog in ieder geval niets van te zien dus lijkt scherp geprint/ingekleurd.

1 like

Deze is eigenlijk best wel lelijk :sweat_smile:
Het doet zijn werk uiteraard, maar het lijkt wel zo’n kermis ding.

1 like

Klopt ik ben ook gepassioneerd horloge liefhebber en begonnen met mijn collectie 007 swatches (die ik overigens nog steeds in bezit heb) en zo ook op dit forum terecht ben gekomen.

De emotie die ik hier uit is teleurstelling … staat me toch vrij om dit te doen ook juist in dit draadje.

2 likes

Natuurlijk staat dat je vrij. Ik denk alleen dat dit draadje gezelliger blijft zonder quotes als:

Zolang er mensen zijn die ze leuk vinden en graag aan de verzameling toevoegen, is dat prima toch?

2 likes

Zeker! Dat ding oogt cheap. En is dat wsl ook. Maar doet wel z’n werk. Was natuurlijk leuk(er) geweest als ze er minimaal (Moon)Swatch op hadden geprint.

1 like

Het komt op mij eerder over als frustratie. En het is behoorlijk denigrerend tegenover de mensen hier die wel kunnen geniet van hun speedmaster die wel in hun budget past.

Het schermen met je collectie “originele 007 horloges” is behoorlijk hautain. Ik druk je op mute. Succes.

1 like

Nou zeg … ook dat staat u verder vrij … maar wat is er hautain ( Aanmatigend 2) Arrogant 3) Hooghartig 4) Hoogmoedig 5) Hovaardig 6) Laatdunkend 7) Neerbuigend 8) Niet nederig 9)) aan het benoemen hoe ik ben begonnen aan mijn horloge verzameling ?

Beetje gekke opmerking …
Zeker gezien zelfs mijn eerste post op dit forum al over … SWATCH ging …
Niks hautains aan hoor.

Ja eens, ik moet wat dat betreft wellicht mijn mening bijstellen inderdaad.
Hoop dat ik er niemand mee geschoffeerd heb.

3 likes

Ik snap niet waarom er mensen in de forum zitten die geïrriteerd reageren als het gaat om moonswatch. Ik zie letterlijk mensen de moonswatch afkraken. Ik ben zelf ik bezit van 6/7 moonswatches. Maar daarnaast ook een datejust 1601. Ik geniet meer van mijn moonswatch collectie. Laat aub iedereen genieten van zijn eigen moonswatch en reageer aub niet op een afkrakende manier. Als je het niks vind. Lees aub een andere topic

11 likes

Eens, had ik niet moeten doen mijn excuses.
Het is lauter de teleurstelling die ik uitsprak (en daarmee doordraafde) over de handelswijze (het weer kunstmatig creëren van een tekort) door swatch.
Overigens heb ik een moonswatch gehad, en mijn cup of tea is het niet maar neemt niet weg dat iemand anders er niet van kan en of mag genieten dat is zeker niet aan mij.

5 likes

Hier een mijn wrist shot en een probeersel met het kleine uv lampje op het horloge te richten.
Ik vind het een super leuke horloge, ja veel geld voor een “plastic” horloge. Voordeel is wel dat je veel kunt afwisselen

16 likes

Vind het de leukste moonswatch tot nu toe. Wanneer hij wat beter beschikbaar komt wil ik er wel een. Vele echte Speedmasters gehad, maar daar moet je het niet mee vergelijken. Een Ford Puma zal ook minder lekker rijden dan de Grecale.

1 like

Vind het de meest charmante uitgave van de omega swatch colab tot nu toe. Leuk horloge voor op een zonnig terras. Veel plezier ermee.

1 like

Of de beste heer is linkshandig…

1 like

Volgens mij komt dit ook omdat deze volledig wit is. Een zwarte bezel zou mooier staan. Ben wel benieuwd hoe de witte bioceramic er in het echt uitziet.

1 like