Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Heb geen link… Mss onderhand niet meer te verkrijgen? Is ook van ergens vorig jaar of mss zelfs eind 2022. Blijkbaar zijn die dingen net zo schaars als een Snoopy zelf…

1 like

2 likes

Wat ze in Hong Kong kunnen, kunnen wij natuurlijk ook.

Ik ben alweer onderweg, jullie ook?

IMG_5393

8 likes

Ik ben zojuist met mijn vrouw aangekomen bij Utrecht, we zijn 4e en 5e in de rij

2 likes

Mooi op tijd. De store manager hier in de Kalverstraat liet zojuist weten dat er iets is met de levering voor de Benelux. Leidschendam en Utrecht krijgen pas 5 stuks na 1500u vanmiddag. Amsterdam en Rotterdam 20 stuks ook pas in de middag. Amsterdam totaal 20 voor 2 locaties… De sfeer wordt wat grimmig hier :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Je zou er maar staan :open_mouth:….

Lijkt me toch sterk aangezien Swatch mijlen ver van te voren weet dat dit ging plaatsvinden vandaag (+ embargo). Vorige keer in Utrecht heb ik ook niks aangeleverd zien worden…

Who knows

Is de zwarte Snoopy ook een regulier artikel?

Ja, volgens Swatch zelf wel inderdaad. Geen limited, niet genummerd.

1 like

De volgende Snoopy’s worden panda en reversed panda en daarna de gekleurde registertjes denk ik…

Ik vind hem geslaagd!

28 likes

Nice! Hopelijk neemt iemand er 2 mee en kan ik die tegen een schappelijke prijs kopen :sweat_smile:

1 like

Dat gaat vast nog wel komen, maar niet op heel korte termijn gezien -wederom- de schaarste.
Toen ik naar buiten kwam werd me nl. meteen al geld geboden (450) om hem over te nemen.

Maar het is geen limited dus kwestie van geduld eer er vele beschikbaar komen aan een mooie prijs.

2 likes

Thanks!

Klein rijtje, vanmiddag in Utrecht.

5 likes

3 likes

Hé, daar wandelde ik ook langs, wist niet dat dat voor die zwarte Beagle was.
Had toevallig mijn Moon om en de verkopers waren enthousiast over de combi met een oranje bandje.
Ze vroegen meteen of ze een foto mochten maken en ik vond dat prima. Nu krijg ik een appje als de zwarte Snoopy er is en krijg ik 75% korting en word ik geholpen door de verkoopster met het mooiste decolleté :wink:

12 likes

:point_up_2:Dream on Louis :sleeping:

1 like

Nee echt! Hij zei het…

2 likes

Ha nog net één stukje arm van mij te zien :disguised_face:

Én je oranje schoenen