En? Zit daar inmiddels een Moonphase omheen? Of viste je wederom achter het net??
Je verzint het niet, maar wederom ongeluksnummer 6 . Zou nog een extra levering komen (met wie weet een (witte) Snoopy) in de middag maar het verhaal werd steeds dubieuzer tot een ‘geblokkeerde’ levering aan toe. Toen hebben we rond half 3 de hoop maar opgegeven…
Denk dat ik deze gewoon niet mag hebben
Ik wandel morgen weer langs, wil best proberen een witte of zwarte te krijgen. Hoop ik wel dat iemand hier hem wil hebben.
Zet mij maar op de lijst voor een witte
Sodeju, lees dit nu pas… wat een stomme pech Martijn!! Er lijkt idd wel een vloek op te rusten. Hopelijk lukt het je toch nog om er zelf rechtstreeks of via via een te bemachtigen .
Allebei 1 van zwart en wit aub
Wat heb je het toch slecht
Wel balen dat je 2x achter het net vist op zo’n lullige manier.
Ik houd me graag aanbevolen voor een witte!
Vandaag was er niks, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.
Leuke Moonshine als troost idd. Gelukkig schijnt die Snoopy niet limited te zijn. Dus geduld/geluk……
Was er vandaag ca. 11.45 uur en kreeg het advies om morgen dezelfde tijd terug te komen.
Zien er uit als scalpers.
Ik heb het geluk gehad wel op tijd te zijn en te mogen bemachtigen. Helaas valt het mij wat tegen om ze te combineren, te harde verschillen. De puur zwarte is echt mijn favoriet.
Trouwens, ook het bandje is stukken beter. Is van ander materiaal dan de witte en is meteen een stuk soepeler en zachter om de pols
Gefeliciteerd met je dubbelslag! Maar die banden zien er -geswitcht- niet uit… naar mijn mening.
Waarom ga je niet voor iets zoals dit:
Net ff stukje subtieler en mooier…
Helemaal mee eens, daarom gaf ik ook aan dat het mij tegenviel.
Ik wilde eerst zien met origineel, nu wellicht eens met andere bandjes kijken inderdaad. Heb hier al een hoop moois voorbij zien komen. Zit ook te denken aan iets van een rubber strap.
Mooi gedaan die van jou!
Hoho ik en een maatje van me zijn geen scalpers hoor. Deze foto was ver nadat 3 scalpers de eerste 5 al hadden geclaimd, en er waarschijnlijk nog een nieuwe levering kwam.
Gefeliciteerd Martijn. De aanhouder wint
Gefeliciteerd met je NA en je succes! zo zie je maar nooit opgeven aan je dromen!
veel plezier er mee