Gefeliciteerd!
3x is idd scheepsrecht
Thanks !
Jammer voor de scalpers dat ze zo snel al regulier verkrijgbaar zijn. Prijzen zullen vast snel gaan kelderen !
Wat een tijd is er in gaan zitten om een swatch te krijgen zeg, maar leuk voor je dat het gelukt is.
Van harte! Waar heb je hem kunnen kopen?
Absoluut niet! En ik gun 'm je ook van harte!
Jammer voor de scalpers dat ze zo snel al regulier verkrijgbaar zijn.
Graag wat meer info over dat “snel”
Voor deze heb ik destijds 6 maanden moeten “jagen”.
Maandag de release (lees 5 stuks in Utrecht), vandaag weer nieuwe stock. Dus dat is niet gek denk ik, had erger verwacht.
Very nice! Tof dat je hem hebt weten te bemachtigen. En snel al na de release. Is het nu welletjes of moet de witte er ook nog van komen?
Thanks Otto! Ik had (achteraf) sowieso liever de zwarte, dus ik ben helemaal tevreden .
Waar heb jij trouwens de zwarte strap met witte stiksel vandaan? Die moet er bij mij ook op komen!
Mooi dat het op z’n plek is gevallen zo! Gefeliciteerd hoor (en dat na het debacle van 6de in de rij te zijn geweest ).
Mooi!!!

Mooi
Alleen iets minder mooi is de ruimte tussen het glas en de bezel waar ik net achter kom:
Vanaf een iets meer gekantelde hoek kijk je er gewoon echt in (tandenstoker past ertussen), en kan dit nu zelf niet meer ‘niet zien’. Even kijken of ik hem nog kan omruilen misschien
Het lijkt wel of die bezel is los/omhoog gekomen. Weird. Bij geen van mijn MoonSwatches zit er zoveel ruimte tussen. Is in alle gevallen een fractie van een millimeter. Ook bij de beide MoonPhases.
Lekker teruggaan naar de Store ermee al vraag ik me af of dit voor ‘gewone’ klanten niet ruimschoots binnen hun tolerantie valt… Hier op HF zijn we wel errug kritisch hè.
Net toevallig even langs de Kalverstraat, op jacht naar de zwarte Snoopy. (Uiteraard?) niet op voorraad.
Wat is het beste tijdstip om bij de stores langs te gaan? Ben volgende week in de buurt van de PC Hooft…
Net bij de winkel in Utrecht, daar heb ik net de zwarte even bekeken. Had wel de intentie om hem te kopen, maar eenmaal in de hand was het niet helemaal wat ik me er van had voorgesteld. Dus ik heb hem daar gelaten.