Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Ja vreemd hè, mijn Moonshine heeft het ook niet.
Heb al contact gehad en mag terugkomen, dus ben benieuwd. Zeker omdat ze niet alledaags op voorraad zijn lijkt me. Stap 1 is in elk geval gezet.

Hoe lees je nu de maanstand af? De maan is nu 7,1 dagen dus vrijwel halve maan maar ik zie meer dan de helft en waar lees ik 7,1?

Was ik nu maar in Utrecht :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik rij net weg

1 like

Hmm… je had hem natuurlijk ook wel kunnen meenemen om deze vervolgens hier op het forum door te zetten naar een liefhebber/zoeker zoals bijvoorbeeld @Sierra_Hotel of een ander die niet in de buurt van een Store woont…

1 like

Snipe

Gisteren London Oxford street

:grinning:

11 likes

Nice
Deze lijkt alleen ook dezelfde speling tussen het glas en bezel te hebben tussen 9-12u als ik het goed zie?

5 likes

Er zijn een paar zwarte op de Kalverstraat. Eén stel voor me, ik wilde de witte.

1 like

Geen witte?

Nee, was ik naar op zoek.

Kak, dag te laat.

Gisteren hadden ze de witte daar?

Ook hier lijk ik tussen 9-12u de ‘gap’ te zien tussen de bezel en het glas.

De mijne is omgewisseld en in de winkel leek het mee te vallen, maar ook bij de nieuwe zie ik helaas toch dezelfde de gap. Nu alleen meer tussen 10-3 uur. Dit lijkt me in ieder geval geen toevalstreffer meer, maar echt een productiefout:

3 likes

Hoe zit het met de moonphase eigenlijk, is die 29.5 dag of 31?

Ik denk dat je teveel verwacht van de afwerking van een plastic horloge

Bij deze lijken de 60 minuten en de grote seconde wijzer niet goed op nul te stellen. De vorige deed dat wel goed.

1 like

Lijkt me incidenteel, mijne is prima.

2 likes

Niet helemaal mee eens. Afwerking is afwerking, plastic of niet.
Helemaal als de ‘oude’ MoonSwatches nergens last van hebben, mijn andere is gewoon strak.

Het personeel beaamde ook dat dit niet hoort, en als ik online meer gevallen zie dan lijkt me dit iets meer dan enkel pech of incidenteel.

3 likes