Ay ay ay, het zit je niet echt mee met die Snoopy hè… Ik zou bijna denken dat er b-keus naar Utrecht wordt verscheept…
Wel balen/pech man. Dit haalt de lol er wel behoorlijk af lijkt me.
Ay ay ay, het zit je niet echt mee met die Snoopy hè… Ik zou bijna denken dat er b-keus naar Utrecht wordt verscheept…
Wel balen/pech man. Dit haalt de lol er wel behoorlijk af lijkt me.
Omwenteling in 29,5 dag. Of wat bedoel je anders?
Ik snap dat je jezelf er aan stoort hoor. Ik vind de niet uitgelijnde secondewijzer altijd bloed irritant. Er is denk ik geen hele strenge quality controll.
Achja gewoon omruilen tot je de juiste hebt
Dat bedoel ik idd. Bij de goedkopere modellen wordt vaak de datum gebruikt voor de maanfase maar die loopt dus vrij snel uit de pas. Ik vroeg me af hoe dat zit bij de moonswatch.
Maar netjes 29.5 dag dus, cool! Misschien moet ik dan ook maar eens mn slaapzak gaan opzoeken dan
Het gaat hier wel om een overpriced plastic horloge, dan mag je die verwachting wel hebben
Ik zeg nergens dat ik een hoge verwacht heb. Het is wel gewoon irritant.
Noumoe!?
Je hebt gelijk, de mijne heeft ook een “gap” tussen 9 en 12…!
Het valt echter bijna niet op, en ik stoor me er niet aan.
Maar maf is het wel…
Wat voor strap is dit?
Fraai!
Erg fijn bandje. Het is deze Monstraps…
Er was een website waarop je alle geproduceerde swatch horloges kon opzoeken. Weet iemand toevallig welke website dit is?
Iemand hier nog andere tips wellicht voor een leuke nieuwe riem voor m’n nieuwe incoming witte Snoopy?
Vandaag de laatste witte Snoopy in Utrecht weten te scoren. Ziet er fraai uit!
Ook een klein beetje ruimte tussen het glas en de bezel rond 10-12u, maar ik stoor me er niet aan.
Ik wil deze opzoeken. Ongetwijfeld ook in het wit!
Bij de witte dus ook? Dan zal het wel zo horen
Heb gister mijn derde zwarte Snoopy omgeruild en daar is het nog steeds (wel iets minder lijkt), dus we gaan het maar accepteren .
De witte blijft ook tof! Heb me ook laten influisteren dat er nog een special volgt
Kek ding hoor die witte Snoop Dog.
Ik hoop de mijne (over)morgen in huis te hebben. Benieuwd hoe die het doet met ‘The Gap’…
Nice! Hoor graag als je 'm vindt…