Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Het gekke is wel dat mijn Mission to the Moon het niet heeft. Wellicht dat ze iets hebben veranderd aan het productieproces.

De verkoopmedewerker heeft mij ook verteld dat ze de Velcro band van de nieuwe Mission to Moonphases anders zijn dan de oudere Moonswatch modellen en dat deze soepeler zouden zijn.

1 like

Voorspelling voor over 20 jaar: hoe groter ‘The Gap’, hoe hoger de waarde. :wink:
Dus @MarTime had die eerste met het grote gat moeten houden

5 likes

Juist! Die van mij gaat in de kluis(t)! :grin:

1 like

Wanneer je dochter een dagje in Rotterdam is, voor mij even bij Swatch naar binnen gaat en ze gewoon geluk (of ik, beter gezegd) heeft!!

(Met mijn Snoopy knuffel uit de jaren ‘80)

20 likes

Hoe is het met ‘The Gap’?

Top! That’s what daughters are for
 :grin:

1 like

Opvallend dat er al zo snel na de lancering goede beschikbaarheid is.
Weinig vraag of veel aanbod?

Dat is toevallig! Mijn partner heeft vandaag in Utrecht de laatste witte snoopy gekocht :smiley:
Toch geluk, “gewoon even naar Utrecht”, de swatchstore tegenkomen en even binnenlopen

7 likes

I’m lost. Of jullie zijn elkaars partners en hebben geen idee van elkaar waar en wanneer er gewinkeld wordt of ze verkopen lariekoek in de Store in Utrecht
.

3 likes

:rofl:

Ik vermoed dit. Wel apart, want ze bleef benadrukken dat we geluk hadden. Ik wist eerlijk gezegd niet dat dit model ook zo moeilijk te verkrijgen was, wij stapten spontaan binnen.

1 like

The Gap tussen maan en aarde varieert voortdurend. Blijkbaar wou Swatch dit ook bij hun MoonSwatch.

via GIPHY

1 like

Gevonden!

Wel een prijzig bandje voor one Ali :face_with_peeking_eye:

1 like

Nice find! :+1:Helaas geen wit :man_shrugging:

11 likes

Geen Snoopies op voorraad in Utrecht momenteel, “we hopen deze week ergens”.

Op voorraad op de Kalverstraat! 8 binnengekregen, ik heb er één en er is er ook net een verkocht. Snel zijn ‘we hopen ze deze ochtend uit te verkopen’. Géén zwarte.

Doet me hieraan denken:

2 likes

Zonder gekheid; ziet er ok uit:

@Jurk: iets voor het eerstvolgende café? De Swatch-gap?

10 likes

Ik gap lekker mee vandaag :crossed_fingers:t3:

Ik ben voor!

8 likes

De wat?? :joy:

1 like