Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Tijdje terug constateerde ik een ‘gap’ tussen de bezel en het glas bij deze donkere Snoopy MoonSwatches. Inmiddels mijn derde exemplaar, but all the same. Sindsdien een dingetje geworden :sweat_smile:

2 likes

Aha. Ik ga kijken :+1:

4 likes

Op voorraad in antwerpen!

Witte snoopy

2 likes

Ik doe echt niet mee met de hype zei ik ooit tegen mezelf. Toch ben ik fan van deze Jupiter. :sweat_smile:
Maar nooit komt er een tweede want het past gewoon niet binnen de collectie (en niet in de doos)

Maar die witte Snoopy :smiling_face_with_three_hearts: die gaat er sowieso komen

11 likes

:smile:

18 likes

Super!
Was 2 weken geleden in de store in Antwerpen voor de zwarte Blancpain… Zonder succes :frowning_face:

Mag ik vragen waar je dit bandje vandaan hebt? Gave combi!

In Rotterdam is de zwarte moonphase op voorraad. Mocht iemand de witte hebben en die willen ruilen, let me know :+1:

1 like

Op marktplaats een koffer gespot… Hoe zou je daar aan komen?

2 likes

Kan best de doos zijn die gestolen is op 10 okt 2022in Amsterdam bij de Swatch store.

1 like

Was dat er niet de doos met de Blancpains?

BP’s zijn pas 1 jaar oud:

https://persberichten.deperslijst.com/234178/beroemde-moonswatch-koffer-gestolen.html

1 like

Aah, dan is die ook gejat.

#menjatermaaroplostegenwoordig

1 like

Op haai welke ik onlangs van @BG1 kocht (dank nogmaals!)

En net als @Sitmo dacht ik “ik laat deze hype aan mij voorbij gaan”, en dan toch, voordat je het weet heb je een plastic moonswatch horloge om de pols

10 likes

“Luxe” band op plastic :slightly_smiling_face:

13 likes

super combinatie.

9 likes

Leuk verhaal voor de dinsdagochtend. Ik was een paar maanden geleden in Houston op vakantie en dan kan een bezoekje naar Nasa Space Center niet ontbreken. Heb voor die vakantie de Mission to Mars mee. Echter een paar dagen voor mijn bezoek helaas een “Houston we’ve had a problem here” momentje gehad maar dat mocht de pret niet drukken.

Bij terugkomst naar de Swatch store in Amsterdam geweest om hem te laten repareren. Tijdens het papierwerk vroeg ik hoe lang de reparatie zou gaan duren. Antwoord was minimaal 1 a 2 weken. Gaf als weder antwoord “ah ok, gelukkig heb ik deze die ik dan kan gebruiken” en liet mijn Blancpaim Swatch Artic Ocean zien. De medewerker keek mij aan en zei wacht even en pakte een nieuw Mars voor mij en zei " Is goed zo". Dat was een leuke en aardige verassing.

Vandaag de Mars weer een keer aan en dat deed me aan bovenstaande herinneren.

Fijne dinsdag allemaal :grinning:

En afsluitend natuurlijk de Mars op mijn pols.

20 likes

Snoopy!!

16 likes

Zou deze ook graag nog in de collectie willen toevoegen! Draag nu zelf de zwarte.

1 like

Kon het toch niet laten:-)

11 likes