Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Mooi dat het op z’n plek is gevallen zo! Gefeliciteerd hoor (en dat na het debacle van 6de in de rij te zijn geweest :stuck_out_tongue_winking_eye:).

@MarTime zie link hierboven!

3 likes

9 likes

Bedacht me dat ik nog een zwart ongedragen Baltic bandje had liggen:

12 likes

Mooi!!!

Alleen iets minder mooi is de ruimte tussen het glas en de bezel waar ik net achter kom:

Vanaf een iets meer gekantelde hoek kijk je er gewoon echt in (tandenstoker past ertussen), en kan dit nu zelf niet meer ‘niet zien’. Even kijken of ik hem nog kan omruilen misschien

1 like

Het lijkt wel of die bezel is los/omhoog gekomen. Weird. Bij geen van mijn MoonSwatches zit er zoveel ruimte tussen. Is in alle gevallen een fractie van een millimeter. Ook bij de beide MoonPhases.

Lekker teruggaan naar de Store ermee al vraag ik me af of dit voor ‘gewone’ klanten niet ruimschoots binnen hun tolerantie valt… Hier op HF zijn we wel errug kritisch hè.

1 like

Net toevallig even langs de Kalverstraat, op jacht naar de zwarte Snoopy. (Uiteraard?) niet op voorraad.

Wat is het beste tijdstip om bij de stores langs te gaan? Ben volgende week in de buurt van de PC Hooft…

Net bij de winkel in Utrecht, daar heb ik net de zwarte even bekeken. Had wel de intentie om hem te kopen, maar eenmaal in de hand was het niet helemaal wat ik me er van had voorgesteld. Dus ik heb hem daar gelaten.

Ja vreemd hè, mijn Moonshine heeft het ook niet.
Heb al contact gehad en mag terugkomen, dus ben benieuwd. Zeker omdat ze niet alledaags op voorraad zijn lijkt me. Stap 1 is in elk geval gezet.

Hoe lees je nu de maanstand af? De maan is nu 7,1 dagen dus vrijwel halve maan maar ik zie meer dan de helft en waar lees ik 7,1?

Was ik nu maar in Utrecht :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik rij net weg

1 like

Hmm… je had hem natuurlijk ook wel kunnen meenemen om deze vervolgens hier op het forum door te zetten naar een liefhebber/zoeker zoals bijvoorbeeld @Sierra_Hotel of een ander die niet in de buurt van een Store woont…

1 like

Snipe

Gisteren London Oxford street

:grinning:

11 likes

Nice
Deze lijkt alleen ook dezelfde speling tussen het glas en bezel te hebben tussen 9-12u als ik het goed zie?

5 likes

Er zijn een paar zwarte op de Kalverstraat. Eén stel voor me, ik wilde de witte.

1 like

Geen witte?