Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Een maand geleden in Amsterdam geweest, vandaag voor de 2e keer in Rotterdam, helaas geen mercury of moon kunnen bemachtigen. Ik overweeg nu toch wat meer neer te leggen ipv elke keer een teleurstellende trip naar de stad te maken.

Slecht, de voorraad was telkens op.

Als je in Rotterdam in het begin van de middag komt, na bevoorrading, is er altijd wel iets te scoren…
Koop 'm eerst zelf, oordeel daarna zelf.
Ook ik was sceptisch over het horloge vooraf…

Zo was mijn namiddag in Lille.

In Lille staan quasi permanent 2 mannen voor de deur. Ik kreeg meteen te horen dat de gele, de rode, de roze en de kastanjebruine beschikbaar waren. Die Saturn wou ik wel, maar nog veel liever de Moon.

Na vijf minuten wachten mocht ik binnen. Na de Franse begroeting vroeg ik in bevallige termen dat ik de zwarte Moon(s)watch wou. Was een eervolle poging, maar helaas. Ik kreeg ook meteen een zachte reprimande dat het een MoonSwatch is met ‘S’. Ik laat in het midden ik of al dan niet die ‘S’ heb uitgesproken

Dan maar de Saturn graag. Die had ze niet ?! Hoezo? Volgens je collega aan de deur was die er wel. “Dit zijn geen collega’s, maar bewakingsagenten.” Vond ik toch wat denigrerend. Ik speurde zelfs een greintje racisme.
Als een schicht stapte de dame naar buiten om de huidige beschikbare kleuren te melden aan de “bewakingsagenten”.

Dan maar gevraagd of ze wel eens de zwarte hebben. Dat gebeurt, maar volgens haar zit er geen regelmaat in wat ze krijgen. Ze beweerde zelfs dat de leveringsuren geen vast stramien hebben. Ik besefte dat ze nooit aan mij zou vertellen wanneer de leveringen plaats vinden.

Even getwijfeld of ik toch de Sun zou kopen. Dan toch maar vriendelijk afscheid genomen. De dame kon het niet aan mij zien, maar ik stapte buiten met een pruilende lip en lood in mijn zomerse schoenen.

Dan maar gaan lunchen. Iets Nederlands, gegeerd door de Belgen en geserveerd met Franse flair, op zijn knieën dan nog. Je gelooft het niet, maar ik zweer het.

Na de lunch met een snuifje nieuwe moed naar de Swatch Store. Ik ben niet verder gekomen dan de Agents de Sécurité. Een leuk gesprek gehad. Volgens hen zijn er bij opening om 10:00 meestal 5 of 6 kleuren. Soms de Moon en de Mercury.

Dan maar gaan zitten op een betonblok. Even bekomen. Ik had nieuwe moed toen ik een nieuwe levering zag komen … en gaan …

De jacht wordt verder gezet. Je weet wel, die gedrevenheid van een man die doorgaat tot hij zijn prooi heeft. Of die prooi het waard is kan ik niet met rationele argumenten staven.

Die marketingvossen van Swatch lachen zich in het vuistje.

Wordt vervolgd.

Als ik 125 likes bekom en 4€ per like, dan kan ik een zwarte op de zwarte markt kopen.

15 likes

Wat een fraaie bevoorrading auto! Prachtige Citroën! Sun kleur :joy:

Helemaal blij met van @anon23799972HF overgenomen tropic-style bandjes. De gele past perfect op mijn Sun!

Maar welke zou het beste op Youranus passen, de donkerblauwe of de witte?

Trouwens nog een lichtblauw rubber bandje incoming, maar helaas geen tropic. Blijkt lastig de kleur van de kast van Youranus te matchen, bij vergelijking met andere kleuren lichtblauw blijkt hij behoorlijk naar de groenige kant te gaan.

5 likes

Wit :grinning:

2 likes

6 likes

Wit!

1 like

OK, de witte is het

14 likes

Cool! Combineert ook goed met je kleding!

2 likes

Dacht ik ook! Lekker hoor!

1 like

Net een witte rubber binnen gekregen.

Veel bandjes geprobeerd en ik denk dat rubber toch de beste combo is voor de Moonswatch.

11 likes

Ziet er goed uit!

Mag ik vragen waar je die plantebak van hebt?

Ik vraag dit voor de overbuurvrouw

1 like

Horloge is net binnen, Dankjewel @rexaflex hij is geweldig. Het voordeel van in/bij Maastricht te wonen is Brocantique, Burgers, Filipucci en
Scorpione. Het meestal iets warmer weer natuurlijk ook. Maar het grote nadeel is ver weg van Rotterdam, Amsterdam en Brussel. Brussel valt eigenlijk nog mee maar daar spreken heel veel mensen Frans. Dus een moonswatch bekomen is erg lastig. Gelukkig zijn er mensen op het forum die ze zonder winst verkopen :+1:
Het voelt een beetje als een feestdag
Lang leve het forum :partying_face:
Ik zal jullie de komende dagen waarschijnlijk wel genoeg lastig vallen met mijn geweldige nieuwe aanwinst.

15 likes

Leef je uit! We zijn dol op Moonswatch plaatjes!

1 like

Gefeliciteerd :partying_face: met je NA

1 like

Mijn vriendin wil ook zo’n horloge.

Zonder het hele topic door te moeten lezen, zijn ze nog steeds nauwelijks verkrijgbaar?
Of kan ze gewoon naar de swatch winkel gaan in Amsterdam?

1 like

Verreweg de meeste modellen zijn daar dagelijks op voorraad, mits je door de sollicitatieronde komt

3 likes

U vraagt wij draaien. Mijn nieuwe liefde in het bos.

8 likes