Ze kan wel goed bukken…
Vandaag een druk dagje in Amsterdam en nu met de trein richting huis. Morgen volgt nadere informatie.
Om stil van te worden…
Ik zie trouwens af en toe posts langskomen van bandjes met een buckle in de kleur van het horloge. Waar toveren jullie die vandaan
3d printer
Heel cool gedaan zo! Wat heb je precies gebruikt? En blijft het een beetje goed of laat het toch redelijk snel los?
Creatief ja, maar mijn (meestal geringe) OCD kan toch niet echt tegen de kleurverschillen…
Dan rij je toch even naar Düsseldorf. Je bent er in een uurtje. Parkeren is spotgoedkoop, je loopt een rondje Kö om je te verlekkeren aan alles wat er daar in de vitrines ligt aan horloges en gaat dan naar de swatchstore. Daarna nog even langs de brouwerij voor een hapje en drankje en weer naar huis.
Voordeel van kleurenblind zijn
Al valt het kleurverschil enorm mee moet ik zeggen.
Alleen bij de Uranus is hij wel aanwezig.
Maar vind het persoonlijk beter dan een stalen sluiting
Thanks! Heb de siliconen bandje van Strap-it gekocht en daar de sluiting van overgezet.
Bekijk Strap-it Siliconen bandje 20mm - horlogebandje geschikt voor Samsung Galaxy Watch Active / Active2 40 & 44mm / Galaxy Watch 3 41mm / Galaxy Watch 42mm / Galaxy Watch 4 & 4 Classic - Polar Ignite / 2 / Unite - zwart op: https://www.bol.com/nl/p/strap-it-siliconen-bandje-20mm-horlogebandje-geschikt-voor-samsung-galaxy-watch-active-active2-40-44mm-galaxy-watch-3-41mm-galaxy-watch-42mm-galaxy-watch-4-4-classic-polar-ignite-2-unite-zwart/9300000071077527?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Aaah slim! Ik dacht dat je met verf aan de slag was gegaan
Ik ben nog wat dieper gedoken in de krochten van AliExpress en Amazon.
Is ook nog een optie, maar ik denk dat ik jouw route ga volgen.
Dat was natuurlijk de beste optie, maar nu heb ik mijn favoriete moonswatch al te pakken. Misschien binnenkort nog een halen. Bedankt voor de tip.
“Gewoon” verkrijgbaar gistermiddag in Amsterdam. First choice.
Nu nog een mooie kunststof band zien te vinden. Hebben jullie tips, specifiek voor een Mars?
Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Mars is leuk! Probeer de originele klittenband gewoon een tijdje, zo slecht is ie ook niet…
Kai Tian 18 mm 20 mm 22 mm 24 mm siliconen universele gebogen uiteinden armband zwart wit groen blauw oranje rood grijs horlogeband voor mannen vrouwen https://amzn.eu/d/0HE4tYU
Zoiets?
Ga er naar kijken. Thanks. Gebogen uiteinden: misschien wel een heel goed idee!
Poh, 1.000 euro aan speelgoed.
Ja, en dan de bandjes niet eens meegerekend