Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

mooi hoor

Ok, 1.010 euro dan.

4 likes

Deze passen gewoon op de Moonswatch?

Eens kijken wat mooi is op de Saturnus…

€1000 horloge plezier! Word je toch vrolijk van, al die kleuren?

2 likes

7 likes

Iemand die zijn Jupiter of Saturn wil ruilen tegen mijn ongedragen Mission to Mars? Ik ga toch voor een wat zachtere kleur.

Zie uit naar jullie reacties!

Ik heb deze op de Saturn :point_down:t3:

€ 7,44 30% Off | 20mm 21mm Rubber Watch Strap for Rolex Deepsea For Omega Watch AT150 SeaMaster 007 Arc Curved End Men Women Watchbelt

Past netjes… :point_down:t3:

7 likes

Mocht iemand trouwens een mission on earth willen verkopen. Ik zoek er 1.

Oké

Hier is er ook een gekomen. Vanaf het begin een onwijs leuk concept gevonden. Alleen ik wilde er niet al te moeilijk gehypt over doen en heb gewacht tot het wat rustiger werd. En nu een mars kunnen scoren.

Waarom de mars ? Nou het design gebaseerd op de speedmaster Alaska project. De echte rode kast naar de rode planeet. Het kekke rood is een beetje gek en dat past weer echt bij het merk Swatch. En het daarmee dus recht doet aan omega en Swatch. De moon en Mercurius vond ik het mooist, maar deze mars stond bovenaan het lijstje. Ik heb al zoveel zwarte en grijze horloges……en ach als ze alsnog op m’n pad komen , koop ik ze wellicht.

De kast is prachtig , het bioceramic voelt goed aan, door de matte structuur zullen er wellicht niet snel krassen op komen. De kast lijnen zijn ook mooi strak. De wijzerplaat vind ik ook best mooi gemaakt.

Ik heb er als tussen oplossing een groene NATO opgezet, maar eigelijk vind ik dat best smoelen .

10 likes

Ik vind persoonlijk de mercury en de moon mooier. Veel draaggenot

1 like

Ik vind Mars steeds leuker! Niet overal bij te dragen maar erg vrolijk. Die groene NATO vind ik persoonlijk niet passen qua kleur…
Veel plezier ermee!

1 like

I like it!

Nog alleen een Moon scoren en dan ben ik klaar :smile: Jupiter past mooi bij alles, de Uranus is leuk voor de zomer en de Moon voor de winter. Bijna klaar…

7 likes

Vertel!

1 like

Is hier niet de plaats om daar over uit te weiden. Misschien wel op Pluto :stuck_out_tongue:

Ik was er trouwens vandaag weer. Niks beschikbaar om 10:00 bij opening. Ik was heel snel weer buiten want ik had al vorige keer info proberen los te peuteren. Ik ben blijven hangen in de buurt tot 11:10 in de ijdele hoop een levering te mogen meemaken. Helaas.

Gewoon uit nieuwsgierigheid: Woon jij in Lille, werk jij in Lille of ben je daar op vakantie?

Misschien woont hij wel in zuid Vlaanderen?

Ja wie weet. We kunnen ook elke plaats en regio gaan noemen :sweat_smile:

1 like

Plaatje voor de sfeer dan maar:

Nog steeds heel blij met mijn Mercury!

12 likes

14 likes