Oh, ze geven dusninfo en houden eventueel ook wat vast voor je. Had ik niet verwacht,
Vasthouden helaas niet, dat mogen ze niet. Dus kwestie van haasten naar de winkel.
Is hoe het bij mij in elk geval verteld werd en werkte.
Wat Martynn zegt, na info snel er naar toe ophalen…
Nice waar is dat? Zal niet lang meer duren voor de eerste echte beelden komen als de MoonSwatch trend gevolgd wordt.
Edit: op Reddit gevonden. Mission on Earth.
Zal dat weer een nieuwe moonswatch speedmaster zijn of totaal wat anders? Ben benieuwd
Mijn gevoel zegt iets anders, geen Mission to the Moon weer en in de teaser zag je duidelijk dat de MoonSwatch koffer duidelijk uit beeld werd weggeduwd.
Las tevens: The song in the teaser is called Sea Wanderer by Kyle Preston.
Zou me dus niks verbazen als we richting de Seamaster gaan
Zou wel leuker zijn inderdaad als ze nu een seamaster modek uitbrengen. Nou nog hopen dat ze er een sistem51 uurwerk in zetten ipv een quartz
Zal wel iets te maken hebben met het noorderlicht
Hopelijk geen moonswatch summer green… (in navolging van de seamaster summer blue)
De 1 is er en dan komt de andere al, wat vinden jullie hiervan…
1 geweldig
2 gaat wel
3 waardeloos
Wat mij betreft gaat het wat snel, de Snoopy is nog niet eens ruim beschikbaar en er ligt al weer een geheel nieuwe koffer klaar
Ja Frits, de machine moet draaien, weet alleen niet wanneer hij stopt.
Het woord ‘Mission’ zou duiden op weer een serie Speedmasters. Anderzijds doet de aqua-kleur vermoeden dat het toch om Seamasters zou gaan. Maar 2 duikers zo vlak achter elkaar (Blancpain / Seamaster)…dan zijn ze de hype wel echt aan het ‘uitmelken’ (voor zover ze dit al weer niet aan het doen waren…)
Anyway: benieuwd op wat er komen gaat!
Yes, mooi bandje. Ben ook benieuwd waar je de band vandaan hebt.
Ik ben niet zo’n early-adapter-type, dus van mij mag Swatch lekker doorgaan met het plastificeren van de Swatch-group. Al brengen ze 100 kleuren per model uit, ik koop gewoon een keertje het horloge welke ik mooi vind.
De één heeft het al over uitmelken en de ander is nog gefrustreerd opzoek naar het gewenste model.
Zou het iets met de Olympische Spelen kunnen zijn? 5 varianten in de kleuren van de ringen?
Omega is de officiële timing partner en niet vies van een limited edition daaromtrent.