Een swatch die gebaseerd is op de seamaster of toch de aqua terra
Heb zelf de ‘Mars’ omdat ik de rode kleur leuk vind passen bij de ‘fun’ gedachte van de Moonswatch. En ook wegens de knipoog naar dr Alaska Project modellen.
Tweede favoriet is de ‘Jupiter’. De zandkleur is erg mooi, zeker met de oranje accenten. Hinten ook wat naar de ‘Ultraman’ Speedy’s.
Laatst eens kunnen proberen bij een RedBar bijeenkomst. Ga geen tweede kopen maar cool!
‘Not limited’:
Polar
Lava
https://www.swatch.com/nl-nl/bioceramic-moonswatch-collection/bioceramic-mission-on-earth/lava.html
Sand
wel gaaf
Voor mij persoonlijk de Polar het meest spannendste met de Starry dial en zomer kleur. De Sand het meest ‘casual’. Maar denk dat de meeste mensen hard zullen gaan op de Ultraman Lava versie. Alleen eerlijk, ik had wel iets meer of nieuws verwacht.
Dit vind ik toch 3 hele toffe varianten!
Een nieuw model plastificeren uit de Swatch group stal, zou wat snel zijn na de Blanc pain.
Heel coole release waarbij de zandkleurige toch wel m’n favoriet is maar de Polar wijzerplaat ook mooi is. Vooral de nieuwe sub dials zijn mooi met die rotererende tekst.
Leuk, zeker de Polar!
Told you so…
uitmelken, jammer!!!
Ik vind vooral de licht gekleurde ringen in de subdials erg gaaf. Ik weet alleen niet of ik nog een poging waag om er weer 1 te scoren.
Jep
Zaterdag morgen 10 uur kalverstraat, amsterdam eerst even bellen !!! (byzondere aardige mensen )
Heb deze ervaring bij Rotterdam. Ze hebben me goed geholpen aan een snoopy toen. Maar thnx
Komt negatiever over dan ik het bedoel; had het wellicht even anders kunnen verwoorden. Ben daarom blij dat het ‘weer’ Speedmasters zijn en niet een ander merk/type. Maar anderzijds zou het ook leuk zijn als het een keer stopt toch?
Vind ze prachtig overigens! Vooral de polar!
Die Ultraman Lava is heel vet, helaas zal ik er toch nooit een kopen omdat ze 100% te groot zijn voor mij. Heb vorige week een moonswatch van een goede vriend gepast en het staat echt voor geen meter. Heel misschien met een single pass Nato maar zet zijn gewone Nato band stak het aan alle kanten uit. Jammer maar helaas.