Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Misschien mis ik iets maar de moonswatches hebben toch gewoon two-piece bandjes? :thinking:

Yep, en het zijn geen nato bandjes maar Velcro/Nasa bandjes.

Klopt als een bus maar mijn vriend had, zoals wel meer mensen doen, de band gewisseld. Nou hoor ik ook dat de originele band ook voor geen meter zit en ook vrij stijf is… Dus ik gok dat ook die verder dan mijn pols zal uitsteken en dat alleen iets dat heel dun/strak valt als een single pass Nato misschien zou kunnen passen voor mij. Maar dan zitten de lugs wel tegen het uitsteken aan.

Onze hobby is soms ingewikkeld…maar prachtig toch :100:

1 like

Meer dan prachtig! Ik klaag niet!

1 like

Ik heb ook kleine polsen… stoor me dr niet aan.
Gewoon doen :smiley:

8 likes

3 likes

Geslaagde kleuren combinatie! Leuk ook die accenten bij de sub dials.

Ik lees een hoop gegok danwel aannames. Ik zou het gewoon ergens over op een normaal/2-piece bandje passen. Wie weet zit het hartstikke prima. Zoniet dan weet je dat ook zeker. Zou toch zonde zijn als je het een leuk ding vind maar niet koopt omdat je ervan uit gaat dat het niet past, terwijl het dat wel doet. Het originele bandje kan je ook vervangen door een soepelere nasa strap of 2-piece nato. Er hoeft niets onder het horloge door te gaan :ok_hand:

1 like

De Polar is echt nice, de manier waarop ze de subdials hebben gedaan doet mij denken aan een Daytona.

De Lava vind ik ook echt gaaf, lijkt erg op de Fratello mock up die ze in 2022 hebben gemaakt.

Ik vraag me nu alleen af of het niet mooier geweest was als ze de subdials ook two tone hadden gemaakt zoals de Polar.

Heb het minste met de Desert

8 likes

Ja, ook irritant dat ze weer met nieuwe modellen komen :man_facepalming: Ga ik weer :sweat_smile:

1 like

24 likes

Paar mensen Swatch Düsseldorf

Eindelijk geslaagd😁

11 likes

Ik ben nog steeds opzoek….dadelijk maar eens bij Innsbruck binnenstappen. Hopelijk hebben ze nog wat :upside_down_face:

1 like

Hadden ook wel genoeg voorraad van de nieuwe, maar vond deze toch de mooiste. Hopelijk omega x seamaster ooit😁

1 like

Witte snoopy secured. Helaas geen Neptune.
Nieuwe collectie ruim op voorraad.

7 likes

Top​:grin::grin: was ook toevallig toen ik vroeg over de neptune, hij zegt ja een binnen gekregen. De nieuwe collectie is nu nog ruim op voorraad
…hype voorbij of niet intressant?

1 like

Ja ik denk het wel. Ze zijn best leuk maar na één exemplaar vond ik het wel best.

Zeker nu ze boven de €300 zijn. Voor 2 Moonswatches koop je 1 Bulova Lunar Pilot die op alle fronten veel beter is.

2 likes

Ja dat klopt ook wel 90% koopt ze toch om door te verkopen voor het dubble🫣

1 like