Winnaar van deze reeks hoor. Nu mijn witte weg is loop ik binnenkort even binnen voor deze.
Zitten hier nu ook echt glinstertjes op of zijn het gewoon witte spikkels?
Glinstertjes. Die je niet permanent ziet maar alleen onder bepaalde hoek/lichtinval.
Echt een geslaagde combi met die band.
Had ik nou gehoord dat je hem ging flipperen? Stuur maar een pb hoor
Haha…zal ik doen als ik er klaar mee ben.
Dat gaat best snel toch bij jou
Zo nu en dan
Heel eerlijk had ik nooit gedacht hiervoor te zullen gaan. Tijdens de lunchwandeling ben ik de Swatch store in Utrecht even binnengelopen, en puur uit interesse of er nog steeds zoveel vraag naar is vroeg ik naar de Snoopy. Die hadden ze nog.
Meteen na mij kwam nog iemand met een missie binnen (afrekenen en weer weg). Alleen de witte hadden ze nog.
In de tussentijd stond collega 2 aan de telefoon uit te leggen dat ze de witte hebben maar alleen fysiek in de winkel. Dus de drukte is nog steeds niet voorbij?
Toen ik 'm om deed, vond ik het horloge zo onverwachts gaaf staan. Ik heb 'm maar meteen gekocht. Buiten dat ik het een leuk verhaal en gaaf ontwerp vind, is €315 voor een echte maanfase gewoon geen al te gekke prijs.
Tijdens het wachten ook nog even de andere Missions-horloges bekeken en ik werd echt wel enthousiast van de brons/bruine Saturnus. Ik denk dat ik die de mooiste vond. Bloedlink natuurlijk want die is nu onder m’n huid gekropen.
Kan ik het bij één Swatch x Omega houden denken jullie?