Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Goede band voor de Mars :+1:t3:

Iemand nog suggesties voor een zomerse rubber band voor de witte Snoopy?

2 likes

What’s next?

7 likes

Blauwe Snoopy incoming!?

3 likes

Dit model is alleen verkrijgbaar tussen 1 augustus en 19 augustus 2024 en alleen vanaf 17.00 uur bij geselecteerde Swatch verkooppunten wereldwijd.

€315
Voor Nederland zijn het Amsterdam en Rotterdam:
Swatch linkje

16 likes

“Net als de blauwe maan die de inspiratiebron vormde, is deze chronograaf een zeldzaam fenomeen.”

:face_holding_back_tears:

5 likes

Heb ik weer.
In die gehele periode is mijn dichtbij zijnde swatch store 169 km verderop :face_with_spiral_eyes:

er zijn er van de echte (dan wel zonder moonfase) 2998 stuks, toevallig zie er eentje vlakbij (Amsterdam) TK op OF:

4 likes

De Mission to the Moon (die ene die in was- en droogmachine geweest was…) op 2780m hoogte :austria::sunglasses:

10 likes

Ik had er nog geen. In Edinburgh hadden ze beide Snoopy’s vanochtend nog op voorraad, dus voor de bijl:

13 likes

Jahoor, helemaal goed, lekker onbezorgd om de pols op
t terras, in t donker , geen gezeik of debiel die m van je pols rukt, of een klap van achteren geeft.

Wat een hobby hebben we toch :100:

11 likes

Voor de liefhebber, de snoopy’s en mission on earth’s waren vanochtend allemaal op voorraad in Amsterdam (PC).

1 like

Warning :warning:

Woensdag laatst kon ik in Rotterdam een witte Snoopy kopen.

Bij de (eerste) betalingpoging dacht ik gezien te hebben dat de betaling geslaagd was. Maar de vriendelijke verkoopster kon mij aantonen/overtuigen dat de betaling niet geslaagd was gezien deze niet stond in de recente lijst op de betaalterminal die ze mij liet zien. Ze sprak haar collega aan dat het toch wel makkelijk was dat ze deze lijst konden raadplegen.
De tweede betaling was wèl ok.

Gisteren zie ik op mijn Visa status dat er 2 keer 315€ van rekening werd afgehaald. In Eindhoven ben helemaal niet geweest. Het tijdstip kan ik niet raadplegen. Maar de 2 betaalpogingen waren op minder dan 2 minuten van elkaar.

Teruggaan is geen optie. Ik woon op 230 km van Rotterdam. Ik denk dat ik maar contact opneem met mijn bank of met Visa.

Waar waarschuw je voor? Credit card fraude met het pinautomaat van Swatch? Bel ze gewoon even.

2 likes

Eindhoven staat erbjj omdat The Swatch Group in Eindhoven zit (en voor zover ik weet kun je daar niks kopen als hoofdkwartier) . Maar waarom de tweede betaling dan wel gewoon de winkel laat zien is wel raar.

Update :
Het is duidelijk dat ze makkelijk kunnen switchen tussen twee betaalaccounts.

Gebeld naar Swatch Rotterdam. Kort en eenvoudig : e-mail sturen. Na 46 uur foutmelding :
“Bezorging niet voltooid
Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht.”

De Snoopy is leuker dan verwacht. Vier foto’s. Voor wat het waard is.

6 likes

Eentje die goed aansluit op de kast?

Dit vind ik de mooiste optie

5 likes

Best een leuke MoonSwatch… voor 630 piek… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De 630€ Snoopy.

Swatch G. Rotterdam blokt mijn e-mails professioneel af.

8 likes