630 euro??
Oh dat verhaal. Shit hee
Idd, waar betaal je anders credit card fees voor. Als Swatch direct niet lukt zou ik die route proberen. Wellicht eerst nog eens winkel bellen, en even doorvragen naar iemand die je wel kan helpen. Ze moeten de betaling gewoon kunnen terugstorten.
Gaat er vandaag nog iemand in de rij staan?
Nee. En al zou ik gaan dan zou ik gezien ze tot 19 augustus te koop zijn al helemaal niet op de 1e dag gezellig tussen de scalpers staan.
Helaas altijd scalpers aanwezig inderdaad
Gisteren heeft een collega 'n Mission to Mercury (vooraf gebeld om weg te leggen) opgehaald en heeft tegelijkertijd een zwarte Snoopy meegenomen (Utrecht).
Dinsdag hadden ze de witte in Utrecht ook gewoon beschikbaar. Even getwijfeld, omgedaan, maar toch maar laten liggen
Een betwisting indienen als winkel niet meewerkt.
Betaald met bankpas = bank
Betaald met creditcard = credicard helpdesk van bank of creditcardmaatschappij waar je card hebt geregeld
Ik ga toch een poging wagen op dag 1, je weet maar nooit……
Eerst de kans gegeven aan Swatch Rotterdam. Helaas geen enkele reactie op 3 e-mails. Aankaarten bij Visa was inderdaad mijn volgende stap. Eerst gebeld en daarna een formulier ingevuld en bewijsstukken toegevoegd. De medewerker zag inderdaad meteen dat er minder dan 24 seconden lagen tussen de eerste en de tweede betaalpoging.
Dit is nog maar de tweede keer in 30 jaar dat ik bij Visa gebruik een onregelmatigheid aantref.
Een foto van gisteren.
Welke band is dit? Zeer toffe combinatie!
Ik vind hem leuk! 1e keer dat ik aan het twijfelen ben een moonswatch te kopen
Vandaag hebben ze in Amsterdam 18 stuks binnen gekregen