Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

De eerste in Rotterdam gekocht

17 likes

Ontvangst met blauwe drankjes

7 likes

Alie

1 like

Ook weer een super gaaf horloge vind ik zelf. In Amsterdam deden ze het echt heel leuk, met aandacht voor elke klant en elk horloge. Bij binnenkomst de keuze voor een cocktail of een mocktail. En de blauwe loper hadden ze speciaal uitgerold

19 likes

Was het weer een gekkehuis of viel de drukte mee?

Het kwam vooral langzaam op gang, maar een paar uur voor de tijd toen werd het goed druk. Iets van 100 man hoorde ik de beveiliger tegen iemand zeggen.
Zeker toen men van Swatch kwam vertellen dat er 16 stuks binnen waren gekomen bleef het merendeel gewoon staan wachten.
Maar, ik zeg er wel bij dat het rustig en zonder gedoe is verlopen

1 like

Nog steeds wanhopig opzoek naar een Neptune :pleading_face:

Mooi hoor gefeliciteerd :100: :clinking_glasses:

In Utrecht hebben ze die vaak zat liggen.
Zelf zou ik heel graag een moonshine gold nog willen toevoegen aan mijn collectie

1 like

Een specifieke Moonshine Gold of gewoon zomaar eentje?
Wel mooi setje dan samen met je superblauwe NA.

Sinds gister trotse eigenaar van de Mission to the Moon Snoopy :star_struck:

Na keer op keer nee te horen hebben gekregen in Amsterdam deze gevonden in Innsbruck toen ik toevallig de Swatch winkel in liep op vakantie in Oostenrijk

12 likes

Ik ben daar mijn witte gescoord! Ook op vakantie :grin:

1 like

Sowieso heb er graag één, maar wel voorkeur voor die van september (Barley grain pattern). Mocht je iemand of iets weten hoor ik dat graag

1 like

Ze hadden ze toevallig allebei binnen gekregen maar kon ze niet allebei kopen (Max 1 per klant)

Wel toevallig dat jij daar ook succes had.

1 like

Iemand de moonshine gold collectie compleet?

Zijn deze nog te koop?

Nee dat niet helaas. Die waren alleen beschikbaar op bepaalde datums

10 likes

De baas kwam even langs voor inspectie, eindresultaat … Mars en Moon mogen blijven :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Sommige vinden ze misschien te kitch en plastic, maar ik blijf het echt een gave collectie vinden. Het woord naar mijn idee teveel uitgemolken door Swatch, maar aangezien ik het merendeel inmiddels compleet heb kan ik het niet laten de laatste release mee te pakken.

Heeft iemand een idee van de drukte bij de Nederlandse winkels voor de nieuwe super moon? Of hoeveel stuks ze geleverd hebben gekregen de afgelopen dagen?

1 like