Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Sommige vinden ze misschien te kitch en plastic, maar ik blijf het echt een gave collectie vinden. Het woord naar mijn idee teveel uitgemolken door Swatch, maar aangezien ik het merendeel inmiddels compleet heb kan ik het niet laten de laatste release mee te pakken.

Heeft iemand een idee van de drukte bij de Nederlandse winkels voor de nieuwe super moon? Of hoeveel stuks ze geleverd hebben gekregen de afgelopen dagen?

1 like

Gemiddeld 18 per dag in Rotterdam. Zo erg druk is het niet. Als je rond 16:00 aansluit in de rij, zal je ook slagen.

Weet niet of dit hier al bekend is, maar als je net als ik het originele bandje van Moonswatch voor geen meter vindt zitten.

Heb ik de gouden tip: draai het bandje om.
Die rare beugel aan de achterkant(waar je hem niet ziet :wink:)

En het horloge zit meteen veel beter om de pols.

Leuke bijkomstigheid: de “Speedmaster” tekst staat meteen met de goede kant omhoog.

5 likes

Ziet er top uit, zijn die banden er in meerdere kleuren?

Zomertoppertje zo!

8 likes

Zit er aan te denken om vandaag even langs te gaan in Rotterdam om een poging te wagen, maar heb geen zin om lang in de rij te staan of teleurgesteld te worden. Keuzes…

Iemand al de super blue moon?

Neem ff de moeite om naar boven te scrollen :arrow_up:

1 like

Dresswatch

5 likes

Even de Moon weer eens aan

9 likes

Als nummer 6 in de rij bij Swatch HQ in Biel (Zwitserland)!

7 likes

En? Is het gelukt?

Ja, na twee en een half uur wachten was het dan zover. Super mooie kleuren combinatie zo met dat wit/ blauw!
Kom je er in het hotel achter dat de chronograaf wijzer niet mooi naar boven uitlijnt​:persevere::sweat_smile:

Iemand enig idee of dit op te lossen is?

9 likes

Een corrigerende tik (of 2)?

Kroon uitrekken en dan met de pucher de secondewijzer goed zetten.

1 like
4 likes

Heb ik geprobeerd, helaas zonder resultaat. Wijzer tikt namelijk ook behoorlijk ver naast de seconde indexen.

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Beauty :star_struck:.

Dat probleem van niet 100% nette uitlijning komt niet zelden voor helaas. Gezien de positie van de wijzer in ruststand ga je dit niet zelf kunnen oplossen vrees ik…

Of terug naar Swatch ermee of accepteren dat het is zoals het is…

Officieel mag je hem hiervoor ruilen.
Maar of je al deze tijd en moeite erin wilt stoppen…
Een belletje is morgen hoe dan ook zo gepleegd.

Bedankt!