Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Maakt het nog uit of je door de weeks gaat of in het weekend?

Ben benieuwd of het lukt! Zou zonde zijn om deze te houden, vind ik persoonlijk…

1 like

Zojuist langs geweest bij Swatch in Biel (Swatch HQ).

De man die mij te woord stond zag de fout zelf ook dus hij ging het navragen. Hij had dit probleem nog niet eerder meegemaakt.

5 min later komt hij terug en vertelt mij dat het inderdaad een probleem is wat in de rest van de wereld al wel speelt. Maar ruilen was geen probleem. In Biel was geen “ruilvoorraad” dus ruilen kon alleen in Nederland. Het horloge moest dan eerst afgegeven worden in Rotterdam of Amsterdam, om het vervolgens te kunnen “analyseren”. Drie dagen later zou ik dan een nieuwe kunnen ophalen. De Swatch store is dik 1,5 uur rijden voor mij dus daar zat ik niet echt op te wachten.

Dat begreep hij zelf ook wel dus hij gaf mij een tweede optie. Het horloge in Biel achterlaten en dan zou vanuit Biel contact opgenomen worden met de winkel in Nederland om daar een nieuwe op te halen. Echter kon dat weken duren en kon niet gegarandeerd worden dat dit zou lukken. Oftewel dan was het mogelijk om mijn geld en het horloge kwijt te zijn.
Een nieuw horloge opsturen was overigens absoluut niet mogelijk.

Mij leek het heel simpel, namelijk het horloge ruilen voor eenzelfde horloge wat daar vandaag vanaf 17:00 verkocht gaat worden, maar dat kon niet want die voorraad was alleen voor verkoop bestemd🤷🏻

Kortom een hoop gedoe. Heb het horloge toch maar meegenomen naar NL. Eens kijken wat Swatch Nederland hier op te zeggen heeft…

2 likes

In Düsseldorf stonden gisteren 25 man in de rij, mooie uitvoering maar dat is te zot.

Ja, in Biel uiteindelijk 2,5 uur gewacht… Uiteindelijk meer dan 30 man in de rij.

Als je hem heel erg graag wilt hebben, is wachten in een rij niet erg. Alleen ligt het er dan wel aan hoeveel voorraad ze hebben :wink:.

1 like

12 likes

Gisteren was t dan zo ver, ik moest en zou t een keer meemaken,

Wachten ind zon van 15.30 tot 17.00 , met als doel

“De super blue Moonphase” wat een lol naast de patek en rolex winkel van S&C in de amsterdamse PC Hoofdstraat.

Een rij van hier tot tokio, hoe verzin je het wat een marketing geniaal. Ik was no 11 en het ging er nog om spannen, de dagzending werd om 10 voor 5 open gemaakt, daarna kwam er een medewerkster die vertelde dat er 17 waren aangekomen …pfffff een zucht van verlichting viel mij ten deel ,voor mij div mensen die een dag eerder de mededeling kregen Helaas…morgen verder

Moet zeggen alles perfect geregeld , drinken snoepgoed
Met als hoogtepunt de blauwe loper als entree.

Hij is prachtig moet ik zeggen voor 315 euro een leuke dagelijks horloge.

Wees er snel bij tot 19 augustus…t is m helemaal waard
Succes amigos.

9 likes

Waar blijven de foto’s :smile:

9 likes

17 likes

5 likes

3 likes

Cool :sunglasses:

1 like

zal ik hem overnemen ga je morgen nog een keer :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Nice! Vind 1,5 uur wachten wel meevallen :slight_smile:

1 like

Nee, dit was de enigste en laatste keer, maar iig bedankt voor t aanbod :rofl:

1 like

Was ook zo om, leuke groep mensen…maar toch die :sunny: hou op… :upside_down_face:

1 like

Afgelopen zaterdag stond in Düsseldorf om 16.39u zo’n 20 man (en vrouw) te wachten, keurig opgesteld in rijtje bij de zij-ingang achter hekje met 2 begeleiders erbij. Keek om 17u bij buurman Breuninger boven uit raam opnieuw naar de rij, en hadden zich ‘spontaan’ nog paar aangesloten, maar meer dan 25 zal niet geweest zijn. Heb echter geen idee hoeveel stuks beschikbaar waren, toen ik half uur later buiten kwam was iedereen weg.

2 likes

Bezig met een box voor de snoopy zwart en wit.
Inlays zijn 3D geprint.

Pootje staat er ook op :grin:

28 likes