Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

11 likes

15 likes

Ik moet er ook maar aan geloven :yum:

(ook nog met wat korting)

2 likes

9 likes

Jazekers ! :+1:

1 like

Niet gedacht dat ik er nog een op de kop zou tikken. De hype is immers al een tijdje over. En daarbij was de initiële hebberigheid bij mij al geruime tijd verdwenen.

En dan loop je in hartje Utrecht en ga je een kijkje nemen in de Swatch Store. Gewoon voor de leut. Is er überhaupt iets te koop?

Tot mijn verbazing was het antwoord van de Swatch medewerker meer dan duidelijk. We hebben ze ALLEMAAL! Wilt u wellicht iets passen?

Je begrijpt, dat is vragen naar de bekende weg. Dus een aantal modellen bekeken en gepast. De witte versie op witte band was heel erg WIT. De zwarte versie met Snoopy maan register viel me wat tegen.

Uiteindelijk ging de keuze tussen de volgende twee.

Hoewel ik de oranje LAVA uitvoering erg mooi vindt die ook wel doet denken aan de Ultraman ben ik toch gegaan voor degene die het meest op de originele Moonwatch lijkt, de Mission to Mercury.

Nu eens kijken of het bijgeleverde bandje mij weet te overtuigen :thinking:?

19 likes

De mission to the moon lijkt er nog sterker op imho, deze lijkt eerder op de Apollo 11 50SS.

1 like

Ben ik wel met je eens. Vond de grijze kast van de Mission to the Moon echter te grijs :joy:.

4 likes

Op een nato band gezet. De originele band is echt te klein voor mijn polsmaat.

7 likes

De NA is binnen!
Na meerdere keren tevergeefs bij Swatch te hebben aangeklopt, had ik meer geluk hier op HF. :grin:
Het is de witte geworden, hier is die gisteren bij aankomst.

En vandaag al direct op een kleurig bandje gezet, het is nog even zomer, niet?

Ziezo, mijn yin/yang setje is compleet nu met de witte Snoopy en de zwarte Mercury:

Fijne dag allemaal

13 likes

Heerlijk die vrolijke bandjes :+1:t2:

1 like

Mijn nieuwe oranje bandje past toch beter bij mijn “mission to Jupiter” dan het bruine bandje.

11 likes

6 likes

Mooi Wim!

1 like

Thanks, je ex is op een goede plaats terechtgekomen Geert :grin:

1 like

Vandaag maar weer eens omgeslingerd op deze comfortabele rubber band…:earth_africa:

13 likes

Ik ben eindelijk ook voorzien :slight_smile:

3 likes

Van Omega velcro band

Via naamloze Nato band

Naar Alibaba rubber band

Voorlopig meer dan tevreden :blush:

12 likes

10 likes

9 likes