Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Heb er nog twee over…

1 like

Heb je daar ook plaatjes bij? Ik zie wel het één en ander, maar voelt als een gok.

Ik krijg ze een dezer dagen binnen. De White silver en Orange silver heb ik dan nog voor je.

1 like

Ik ben bang dat ik m kwijt ben. M’n dochter van 9 wilde m niet meer af.

12 likes

Leuk hee, die kids. Mijn kinderen zijn ook al meer bezig en door mij aangestoken

1 like

Belabberde opvoeding heren. :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Eigenlijk wil ze de licht blauwe of de roze hebben.
Aangezien deze van mij is :joy:

2 likes

Mijn dochter heeft de venus en nog een andere swatch. 3 icewatch. Casio. Tag heuer duiker (jaren 80/90), en colt 38mm chrono heb ik liggen voor dr verjaardag.

Mn zoontje een invicta duiker ( telt eigenlijk niet ivm band kapot). Een casio databank. Een citizen
37mm eco drive duiker. Een timex pac men.
Voor zijn verjaardag dan de 5610 g-shock klaarliggen.

4 likes

Ter info. Inmiddels zijn alle 4 bandjes verkocht. :+1:

1 like

Gaat goed met de horloge opvoeding! Wees blij dat ze geen smartwatch wil… Bovendien, de MoonSwatch is toch ook een soort speelgoed horloge :grin:

Ja ja, ik heb er zelf ook één…:wink:

1 like

Ik vond het als tiener heel gaaf om mijn vaders horloges te dragen vroeger.

Mijn vrouw heeft de Mission to Venus gehad, heel mooi alleen een beetje slecht afleesbaar vanwege het geringe contrast. Maar daar hebben meer versies last van.

1 like

Heb wel de sun. De roze is van mn dochter

1 like

Ik denk dat ze later m’n DateJust ook wel wil hebben.
Maar daar wachten we nog even mee :joy:

1 like

Ik las ergens dat ze bij de Swatch store je krassen eruit konden buffen, iemand daar ervaring mee, of gewoon ff met polywatch doen?

2 likes

Ja, gewoon langs gaan en dan buffen ze de krassen er uit voor je. Ik had een redelijke kras er in zitten en die hebben ze er ook helemaal uit kunnen halen :slight_smile:

2 likes

Ik heb deze hier op het forum gekocht maar draag hem amper. Binnenkort waarschijnlijk voor weinig in het blauw te vinden. :+1:

3 likes

Afgelopen week eens bezoek gebracht aan het mooie Münster.
Lekker door de stad gestruind, beetje window-shopping bij een aantal gerenommeerde juweliers aan de Prinzipalmarkt.

Toen ook nog even binnen gelopen bij de Swatch-shop aldaar.
Tot m’n verbazing hadden ze bijna alles (behalve black-Snoopy) op voorraad.

En, omdat ik aan het eind van m’n vakantie nog vakantie-geld “over” had :upside_down_face:, heb ik daar de knoop doorgehakt en een 2e Moonswatch aangeschaft.

Samen met m’n eerste aanwinst ligt hier 37 jaar aankoophistorie op tafel. :sunglasses:

7 likes

Knap dat je het daartoe hebt weten te beperken in 37 jaar! En helemaal knap als die oude Swatch daar links het nog altijd doet…

1 like

Nou ja, ik bedoelde aankopen in de Swatch-Group. :innocent:

1 like

Toch maar ingestapt. De prijzen komen op redelijk niveau. Het is een leuk ding. Twee bandjes zijn onderweg, ik zal nog eens kijken wat er in de kist zit wat passend is.

9 likes