Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Yep, en staat hem goed! Ik had Tearoker Store om commissie moeten vragen :wink: - zoveel HF’ers hebben inmiddels een bandje van die lui…

2 likes

Die Boutique aan de overkant vind ik veel spannender……

1 like

Heb je daar weleens een NA gedaan, @Nickjackelson ? :heart_eyes: :+1:

1 like

Nee, ik droom er wel regelmatig over. :smiley::smiley:

1 like

Vandaag om mijn pols.
Fijn horloge.

6 likes

Ik ontvang een dezer dagen alsnog 4 bandjes van deze toko…2x wit en 2x oranje. M’n Snoopy is vandaag weggelopen dus ik heb binnenkort 4 paar schoenen over. :sunglasses: Geef maar een gil…

:rofl::rofl::rofl:

Jouw flippergedrag inschattende zul je de hond aan een boom in het bos hebben vastgebonden en daarna hard zijn weggereden!

2 likes

:rofl: :see_no_evil:

Inmiddels zijn er 1 witte en 1 oranje gereserveerd dus van elk nog 1 over.

Goedemorgen! :coffee:

6 likes

Die rode band kan ie echt goed hebben!

1 like

Altijd de vraag der vragen… Welk bandje past het best op een Uranus? En wie heeft die nog liggen? PB’s zijn welkom.

1 like

Heb er nog twee over…

1 like

Heb je daar ook plaatjes bij? Ik zie wel het één en ander, maar voelt als een gok.

Ik krijg ze een dezer dagen binnen. De White silver en Orange silver heb ik dan nog voor je.

1 like

Ik ben bang dat ik m kwijt ben. M’n dochter van 9 wilde m niet meer af.

12 likes

Leuk hee, die kids. Mijn kinderen zijn ook al meer bezig en door mij aangestoken

1 like

Belabberde opvoeding heren. :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Eigenlijk wil ze de licht blauwe of de roze hebben.
Aangezien deze van mij is :joy:

2 likes

Mijn dochter heeft de venus en nog een andere swatch. 3 icewatch. Casio. Tag heuer duiker (jaren 80/90), en colt 38mm chrono heb ik liggen voor dr verjaardag.

Mn zoontje een invicta duiker ( telt eigenlijk niet ivm band kapot). Een casio databank. Een citizen
37mm eco drive duiker. Een timex pac men.
Voor zijn verjaardag dan de 5610 g-shock klaarliggen.

4 likes